Bez osobowości

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
7 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7526-751-8
liczba stron
332
słowa kluczowe
marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LordRuthven

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie...

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.

 

źródło opisu: http://www.hbrp.pl/sklep/index.php?cat=54&prod=108

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 311
Riwona | 2016-02-13
Na półkach: Przeczytane, Zawodowo

Ta książka jest taka sama, ale inna...

Dlaczego?
BO (Bez Osobowości) ma swoją książkową osobowość.
Hinduski autor już na stronie redakcyjnej intryguje nas zachetą
do przeczytania alternatywnego wstępu na stronie internetowej.
Celowo pisze, jakby mówił... Komponuje swoją publikacje tak, by czytelnik sam wybrał, które części chce przeczytać najpierw (ja zaczęłam od drugiej -narzędziowej), a dzięki podsumowaniom nie gubi się oglądu całości i głównego przesłania, które brzmi: Osobowość ma znaczenie.

A dokładniej?
Kombinacja tego, co UNIKATOWE (inne niż wszystko i wszyscy), AUTENTYCZNE (prawdziwe, wiarygodne, niepodrobione), DYSKURYWNE (interesujące, proste, wiralne).

Co wartościwego znalazłam?
Ciekawe odniesienia do technik i działań największych marek, takich jak Google, Intel, ING, Dell, Moleskine z komentarzem autorskim.
Użyteczne wyjaśnienie, jak wykorzystać opisane przesłania i założenia w różnych sytuacjach (zestaw narzędzi).

Mamy też tajemnicę...
Sekret tkwi w przejściu od myślenia o konsekwencjach działania do myślenia o konsekwencjach bezczynności.

Komu polecam?
Osobom z zacięciem do marketingu, które dostrzegają, że bełkot reklamowy należy zmienić na odważne pokazanie osobowości firmy. Autor podaje do tego konkretne narzędia a ja nie mogę się doczekać zmiany... by reklama nie krzyczała, że mój pies potrzebuje magnezu :-)

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Znajdź mnie

Beatrix jest najmłodszą z rodzeństwa Hathawayów. Kocha zwierzęta, przez co dom jej rodzeństwa zapełnia się najdziwniejszymi przedstawicielami różnych...

zgłoś błąd zgłoś błąd