Bez osobowości

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska
7 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7526-751-8
liczba stron
332
słowa kluczowe
marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
LordRuthven

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie...

W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie.

 

źródło opisu: http://www.hbrp.pl/sklep/index.php?cat=54&prod=108

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 335
Riwona | 2016-02-13
Na półkach: Przeczytane, Zawodowo

Ta książka jest taka sama, ale inna...

Dlaczego?
BO (Bez Osobowości) ma swoją książkową osobowość.
Hinduski autor już na stronie redakcyjnej intryguje nas zachetą
do przeczytania alternatywnego wstępu na stronie internetowej.
Celowo pisze, jakby mówił... Komponuje swoją publikacje tak, by czytelnik sam wybrał, które części chce przeczytać najpierw (ja zaczęłam od drugiej -narzędziowej), a dzięki podsumowaniom nie gubi się oglądu całości i głównego przesłania, które brzmi: Osobowość ma znaczenie.

A dokładniej?
Kombinacja tego, co UNIKATOWE (inne niż wszystko i wszyscy), AUTENTYCZNE (prawdziwe, wiarygodne, niepodrobione), DYSKURYWNE (interesujące, proste, wiralne).

Co wartościwego znalazłam?
Ciekawe odniesienia do technik i działań największych marek, takich jak Google, Intel, ING, Dell, Moleskine z komentarzem autorskim.
Użyteczne wyjaśnienie, jak wykorzystać opisane przesłania i założenia w różnych sytuacjach (zestaw narzędzi).

Mamy też tajemnicę...
Sekret tkwi w...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
lista cytatów dodaj cytat
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd