Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Rewolucja social media

Wydawnictwo: Helion
6,13 (93 ocen i 16 opinii) Zobacz oceny
10
2
9
3
8
7
7
26
6
30
5
14
4
6
3
2
2
2
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324643950
liczba stron
214
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
sqbi

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do...

Rewolucja, która sprzyja przystosowanym

Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów.

 

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/rewolucja-social-media-mi...(?)

źródło okładki: http://rewolucjasocialmedia.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 160
Krokodyla | 2015-11-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2015
Przeczytana: 19 listopada 2015

Sława tej książki niestety jest mocno przesadzona. Bardzo mało konkretów, jeśli już ktoś zetknął się z tematyką social mediów, to raczej niewiele nowego się z tej publikacji dowie. Całość ratują właściwie tylko przykłady. Osobom zupełnie niezorientowanym w temacie mogę polecić jako rodzaj wprowadzenia do zagadnienia. Pozostałym... no cóż.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Sońka

Pewne książki wymagają właściwego czasu - jak pewne spotkania z ludźmi... Wiem, że książka ta jest dla mnie, ale trafiła w złym czasie, może do niej w...

zgłoś błąd zgłoś błąd