Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Strategie uczenia się

Wydawnictwo: EPROFESS
5 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Strategie uczenia się
data wydania
ISBN
978-83-930208-5-0
liczba stron
107
słowa kluczowe
poradnik, nauka
kategoria
poradniki
język
polski
dodała
Suza

W dzisiejszych czasach, kiedy wymaga się od pracowników i studentów znajomości kilku języków obcych, trening strategii uczenia się wydaje się nieunikniony. Opanowanie określonej strategii może znacznie wpłynąć na szybkość i efektywność tegoż procesu. W tajniki uczenia się wprowadza autorka tej książki, łącząc rozważania teoretyczne z przykładami zastosowania pośrednich i bezpośrednich...

W dzisiejszych czasach, kiedy wymaga się od pracowników i studentów znajomości kilku języków obcych, trening strategii uczenia się wydaje się nieunikniony. Opanowanie określonej strategii może znacznie wpłynąć na szybkość i efektywność tegoż procesu. W tajniki uczenia się wprowadza autorka tej książki, łącząc rozważania teoretyczne z przykładami zastosowania pośrednich i bezpośrednich strategii uczenia się. Książka ta jest przeznaczona dla nauczycieli, rodziców oraz studentów wszystkich języków obcych.

Książka, która uczy jak się uczyć.

Na początku autorka zamieściła uwagi wstępne, które zawierają myśli metodologiczne i lingwistyczne, dzięki czemu czytelnik będzie lepiej rozumiał myśli oraz zagadnienia poruszane w kolejnych rozdziałach. W książce można znaleźć treści dotyczące reguł funkcjonowania pamięci, wędrówki informacji po systemie pamięci oraz klasyfikacji strategii uczenia się. Warte uwagi są techniki efektywnego uczenia się słownictwa. Ponadto, w książce zostały opisane(poparte przykładami oraz zawierające ćwiczenia) praktyczne następujące strategie: Linkword - metoda słowa klucza oraz sieć skojarzeniowa - Mind Mapping Tone’go Buzana. W książce swoje miejsce znalazły również mnemotechniki takie jak: metoda łańcuszkowa, rysunkowych podstawników cyfr, lingwistycznych zastępników czy też LOCI.

 

źródło opisu: http://www.eprofess.pl/strategie-uczenia-sie.html

źródło okładki: http://www.eprofess.pl/strategie-uczenia-sie.html

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 615
Suza | 2013-01-17
Przeczytana: 23 listopada 2012

krople-szczescia.blogspot.com/2013/01/a-pluta-strategie-uczenia-sie.html

Książka ta została wydana w formie ebooka, znajdziemy tu tematy takie jak: uczenie się, strategie uczenia się i ich klasyfikacja, efektywne uczenie się. Dołączone są też ćwiczenia. Możemy dowiedzieć się jakie są rodzaje inteligencji i co wpływa na proces uczenia się. Możemy zrobić test na styl uczenia się, ja jestem wzrokowcem. ;) Przedstawione są tu przede wszystkim techniki zapamiętywania słówek, jednak wiele z nich można wykorzystać przy innych zagadnieniach.

Spodobał mi się sposób nauki idiomów, których przecież nie możemy przetłumaczyć dosłownie. Jako ćwiczenia do tego typu technik przedstawione zostały słówka i wyrażenia angielskie. Jest tego całkiem dużo, czasami wydawało mi się, że aż za dużo, jednak potem uznałam je za przydatne. Możemy nauczyć się nowego słownictwa. Autorka opisuje też tzw. sieć skojarzeniową, z którą spotkałam się (a raczej dowiedziałam się o co w niej chodzi chodzi) pierwszy raz....

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Na półkach
pokaż wszystkie
zgłoś błąd zgłoś błąd