Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Fast Track to Success Marketing

Wydawnictwo: Financial Times
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9780273721802
liczba stron
248
kategoria
biznes, finanse
język
polski

GET THE RESULTS YOU WANT IN MARKETING. FAST. Marketing is all about relationships relationships with your clients, with your brand, with the media and with your colleagues. Of all these relationships your relationship with your customers is still king. True marketing successes go beyond the product and create a customer relationship with the company itself. The result of that is that people...

GET THE RESULTS YOU WANT IN MARKETING. FAST. Marketing is all about relationships relationships with your clients, with your brand, with the media and with your colleagues. Of all these relationships your relationship with your customers is still king. True marketing successes go beyond the product and create a customer relationship with the company itself. The result of that is that people will continue to buy from your company, whatever your competitors are doing. Fast Track to Success: Mark

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd