rozwińzwiń

Pomysł w reklamie. Idee, strategie i kampanie

Okładka książki Pomysł w reklamie. Idee, strategie i kampanie Pete Barry
Okładka książki Pomysł w reklamie. Idee, strategie i kampanie
Pete Barry Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN poradniki
272 str. 4 godz. 32 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
The Advertising Concept Book
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2010-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-01-01
Liczba stron:
272
Czas czytania
4 godz. 32 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-01-16228-3
Tłumacz:
Joanna Huebner-Wojciechowska
Tagi:
reklama marketing
Średnia ocen

8,2 8,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
8,2 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
383
290

Na półkach: ,

Książka jest idealna dla hobbystów jak i początkujących grafików.
Bardzo dobrze zrobiony poradnik - trochę teorii, bardzo dużo przykładów.
Napisana przystępnym językiem. Można wiele ważnych informacji uzyskać z tej książki. Nie jest to lektura jednorazowa-warto do niej wracać.
Posiada wszystko co powinna mieć tego typu książka.
Jak dla mnie jedna z lepszych publikacji tego typu.

Książka jest idealna dla hobbystów jak i początkujących grafików.
Bardzo dobrze zrobiony poradnik - trochę teorii, bardzo dużo przykładów.
Napisana przystępnym językiem. Można wiele ważnych informacji uzyskać z tej książki. Nie jest to lektura jednorazowa-warto do niej wracać.
Posiada wszystko co powinna mieć tego typu książka.
Jak dla mnie jedna z lepszych publikacji tego...

więcej Pokaż mimo to

avatar
491
151

Na półkach: ,

Trochę teorii, masa przykładów, zadania dla czytelnika, czyli wszystko, co powinna w sobie zawierać tego typu książka.

Trochę teorii, masa przykładów, zadania dla czytelnika, czyli wszystko, co powinna w sobie zawierać tego typu książka.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    25
  • Przeczytane
    14
  • Posiadam
    5
  • Teraz czytam
    3
  • Licencjat
    1
  • Przeczytane wielokrotnie
    1
  • Digital marketing
    1
  • Reklama, PR
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • 2016
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Pomysł w reklamie. Idee, strategie i kampanie


Podobne książki

Przeczytaj także