Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Crowdsourcing

Wydawnictwo: Random House
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9781905211159
liczba stron
320
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Jeff Howe coined the word Crowdsourcing in a 2006 article for Wired magazine to describe the way in which the Internet has broken down traditional employer/employee relationships to create vibrant new enterprises that are staffed by informal, often large gatherings of enthusiasts. A few weeks before the article hit the news-stands, a Google search for the word Crowdsourcing returned zero...

Jeff Howe coined the word Crowdsourcing in a 2006 article for Wired magazine to describe the way in which the Internet has broken down traditional employer/employee relationships to create vibrant new enterprises that are staffed by informal, often large gatherings of enthusiasts. A few weeks before the article hit the news-stands, a Google search for the word Crowdsourcing returned zero results. One month after the article appeared, the same search returned nearly 500,000 hits. These da

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd