Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II

Wydawnictwo: Helion
6,47 (19 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
3
7
6
6
4
5
4
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Facebook Era: Tapping Online Social Networks to Market, Sell, and Innovate (2nd Edition)
data wydania
ISBN
9788324636310
liczba stron
392
słowa kluczowe
biznes, Facebook, social media
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
jasmina

Masowe używanie mediów społecznościowych to z pewnością jedno z najważniejszych wydarzeń w marketingu i komunikacji ostatnich lat. Pojawienie się Facebooka stanowi rewolucję podobną do tej, która wiązała się z upowszechnieniem poczty elektronicznej. Jak podają oficjalne statystyki, na FB zarejestrowanych jest ponad 800 milionów aktywnych użytkowników, z których około połowa loguje się na...

Masowe używanie mediów społecznościowych to z pewnością jedno z najważniejszych wydarzeń w marketingu i komunikacji ostatnich lat. Pojawienie się Facebooka stanowi rewolucję podobną do tej, która wiązała się z upowszechnieniem poczty elektronicznej. Jak podają oficjalne statystyki, na FB zarejestrowanych jest ponad 800 milionów aktywnych użytkowników, z których około połowa loguje się na portalu praktycznie codziennie. Przeciętny użytkownik Facebooka deklaruje posiadanie 130 przyjaciół oraz sympatię wobec kilku firm. Co zrobić, by wśród jego ulubionych stron nie zabrakło także Twojej firmy? Jak wykorzystać potencjał Facebooka i włączyć go do szerokiego wachlarza działań promocyjnych? Jak sprawić, by czas i pieniądze zainwestowane w takie działania przynosiły efekty?

Jakąkolwiek prowadzisz firmę i jakiekolwiek nie byłyby jej cele, ta książka pomoże Ci je osiągnąć, pozwalając wykorzystać potencjał sieci społecznościowych. Znana ekspertka i innowatorka Clara Shih przedstawia nowe informacje, najlepsze praktyki i listy łatwych do wykonania czynności, opartych na sprawdzonych rozwiązaniach.

Era Facebooka jest światowym bestsellerem, traktującym o wykorzystaniu tego portalu przez firmy i instytucje w celu dotarcia do nowych grup odbiorców, ulepszenia produktów i usług, zwiększenia lojalności klientów i nawiązania korzystnych relacji w sieciach społecznościowych. Pozycja ta jest skierowana do przedsiębiorców i profesjonalistów z dziedzin marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, opracowania produktów i rekrutacji. Pokazuje, jak przejść od taktycznego, reakcyjnego stosowania sieci społecznościowych do wykorzystania strategicznego i aktywnego podejścia oraz w jaki sposób to wszystko zmierzyć. Wykorzystywana jest także jako podręcznik w szkołach wyższych na całym świecie, m.in. w Harvard Business School. Znajdziesz tu porady dla korporacji, małych i średnich firm, instytucji służby zdrowia i oświaty, organizacji non profit i osób prowadzących kampanie wyborcze. Jest to jedyny nieodzowny przewodnik po sieciach społecznościowych dla każdej organizacji!

 

źródło opisu: wydawca

źródło okładki: internet

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 169
lukutoukka | 2013-09-13
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: wrzesień 2013

Chcesz być na czasie z nowinkami dotyczącymi Facebooka? To proste, zarejestruj się tam i nigdy z niego nie wylogowuj. Czy warto do tego inwestować w książki, które o nim opowiadają? Niekoniecznie. Głównie ze względu na to, że większość z nich po jakimś czasie jest już nieaktualna i zawiera przestarzałe, często całkowicie nieprzydatne informacje. Publikacja Clary Shih jest jednak tego kompletnym przeciwieństwem. Jest to bowiem bardzo dobry podręcznik dla osób zajmujących się marketingiem, gdyż pozwala na zwrócenie uwagi na rzeczy, na które często przymykamy oko - szczególnie jeśli chodzi o konkursy online czy radzenie sobie z negatywnym odzewem w myśl zasady "a jakoś to będzie". Błąd! Shih na prostych przykładach pokazuje, jak sprawnie można ogarnąć komunikacje. Myślę, że książkę można śmiało polecić zarówno osobom, które dopiero zaczynają interesować się sprawami związanymi z mediami społecznościowymi, jak i starym wyjadaczom - każdy znajdzie tam coś dla siebie. Duże brawa dla tłumacza, który zgrabnie przełożył publikacje na język polski, dzięki czemu czyta się ją w sposób niezwykle przystępny.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Szeptucha

Dawno tak się nie uśmiałam. :) Gdy po nią sięgnęłam spodziewałam się zupełnie czegoś innego (nie czytałam innych książek tej autorki), a tu takie poz...

zgłoś błąd zgłoś błąd