Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Celebryci w ataku. Celebrity effect jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej

Wydawnictwo: Agora SA
5,4 (5 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
2
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788326800429
liczba stron
102
język
polski
dodał
Damian

Według wyszukiwarki Google jeszcze kilka lat temu słowo "celebryta" nie było powszechnie znane. Jednakże w krótkim czasie pojęcie to przeszło gwałtowną ewolucję, zajmując wysokie miejsce w codziennym słowniku marketingu i reklamy. W erze Internetu, telewizji i spełniającej się przepowiedni o globalnej wiosce, gwiazda reklamująca swoją twarzą, nazwiskiem i dorobkiem produkt lub ideę jest coraz...

Według wyszukiwarki Google jeszcze kilka lat temu słowo "celebryta" nie było powszechnie znane. Jednakże w krótkim czasie pojęcie to przeszło gwałtowną ewolucję, zajmując wysokie miejsce w codziennym słowniku marketingu i reklamy. W erze Internetu, telewizji i spełniającej się przepowiedni o globalnej wiosce, gwiazda reklamująca swoją twarzą, nazwiskiem i dorobkiem produkt lub ideę jest coraz więcej warta.

Książka ''Celebryci w ataku'' ukaże się na rynku od 1 grudnia 2010 roku i będzie pierwszą, analityczną pozycją traktującą o życiu gwiazd i ich współpracy z branżą reklamową. To jednocześnie próba stawienia czoła zagadnieniu wpływu życia gwiazd na życie społeczeństwa, zbiór analitycznych, aczkolwiek subiektywnych, przemyśleń na ten temat, popartych licznymi przykładami z rynku polskiego i światowego. Lektura dostarczy czytelnikom informacji na temat celebrytów i ich udziału w rynku reklamy, jak również pomoże zrozumieć, w jaki sposób budować strategie reklamowe z udziałem celebrytów i gwiazd, aby osiągnąć zamierzony cel.

 

źródło opisu: Agora 2010

źródło okładki: Agora 2010

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (11)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 253
Jagoda Byra | 2017-06-07
Na półkach: Przeczytane, Studia, 2017
Przeczytana: 10 czerwca 2017
książek: 189
Rafał | 2017-01-20
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Ekonomia
Przeczytana: 2014 rok
książek: 686
Turekxaxa | 2014-03-05
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 16 marca 2014
książek: 248
magm | 2014-02-24
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 25 lutego 2014
książek: 119
Damian | 2012-10-25
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 589
lolipop13 | 2017-08-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1
Iwona | 2017-08-10
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1761
Charlotte_allen | 2013-11-14
Na półkach: Przeczytane, 2013
książek: 784
Nerass | 2013-08-07
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 6520
silverraven | 2013-05-24
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 1 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd