Mad Women
- Kategoria:
- reportaż
- Tytuł oryginału:
- Mad Women
- Wydawnictwo:
- Esprit
- Data wydania:
- 2012-10-17
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-10-17
- Liczba stron:
- 280
- Czas czytania
- 4 godz. 40 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-61989-96-7
- Tłumacz:
- Edyta Stępkowska
- Tagi:
- reklama
Chcesz zobaczyć tworzenie kampanii od momentu zdobywania zlecenia, przez wewnętrzne walki w agencji, aż do finalnego przedstawienia jej publiczności? Niniejsza książka to podręcznik marketingu napisany przez największą Mad Woman tej branży!
Co o pracy we współczesnej reklamie może wiedzieć blisko 80 – letnia kobieta? Jeśli jest nią Jane Maas – WSZYSTKO! Ta silna i zdecydowana Amerykanka zaczęła zarządzać projektami wielkich kampanii w czasach, w których rynek reklamy przechodził wielką rewolucję i rozpoczynał swój szaleńczy bieg, który trwa do teraz. Balansowała między rolą „kobiety sukcesu” i rolą matki. Przecierała szlaki innym absolwentkom renomowanych uczelni, które nie chciały, by ich głównym celem w życiu było złapanie męża po Harvardzie i przymykanie oka na jego liczne romanse z wspinającymi się po szczeblach kariery, gorzej opłacanymi koleżankami z pracy. Jane była świadkiem i uczestnikiem wielkich przemian ostatnich 45 lat rynku reklamy.
USA, lata 60 - społeczeństwo zachłyśnięte rewolucją seksualną podsycaną wprowadzeniem do powszechnej sprzedaży pigułki antykoncepcyjnej i tak wciąż pełne jest stereotypów i uprzedzeń. Efekt? Skrajnie nierówne płace, uprzedzenia na tle płci i rasy, zwalnianie młodych matek i promowanie apodyktycznych mężczyzn, a do tego seks, alkohol i marihuana w biurach jako wyznacznik pójścia z „duchem czasu” i rozbudzania w sobie pokładów kreatywności. Chcesz więcej szczegółów? Proszę bardzo! Jane Maas bez skrępowania, ale i bez zbędnego koloryzowania opowiada o codzienności na Madison Avenue. A jeśli wciąż zastanawiasz się o co tym walczącym feministkom właściwie chodziło i masz wrażenie, że jest to wiele hałasu o nic – sprawdź jak robiło się karierę w latach 60., 70. i 80. w agencjach reklamowych.
Jeśli spodziewasz się opowieści zgorzkniałej kobiety, której źli mężczyźni zniszczyli karierę to pozwól wyprowadzić się z błędu! Mad Women to pełna pasji i humoru opowieść człowieka spełnionego zawodowo i rodzinnie, a jednocześnie do bólu szczery obraz życia współczesnej kobiety. To historia globalnych przemian opowiedziana przez osobę, która znalazła się w samym centrum wydarzeń. Sprawdź i doceń, jak wiele zmieniło się przez te 45 lat!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 140
- 101
- 60
- 5
- 3
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
Opinia
Książkę polecam głównie osobom, które widziały serial "Mad Men", ze względu na liczne nawiązania do serialu, oraz wszystkim zainteresowanym światem reklamy. Lata 50' i 60' to niezwykły okres w historii Stanów Zjednoczonych. To także okres prawdziwego rozkwitu branży reklamowej. Mad Men'i to spece od reklamy, pracujący głównie na Madison Avenue w Nowym Jorku (tytułowe "mad" pochodzi własnie od Madison Avenue). Dlatego też poprzez tytuł "Mad Women" Jane Mass zwraca uwagę na znaczącą rolę kobiet w tym świecie. Opisując swoje doświadczenia w branży reklamowej ujawnia sekrety, obala mity,po prostu pokazuje ten świat bez zbędnego koloryzowania.
P.S. serial jest pełen emocji, rozterek, powrotów do przeszłości. Zatem jeżeli tego szukacie w tej książce, to odradzam. Książka jest dowcipna, autorka ma lekkie pióro, jednak skupia się na faktach. Jest rzeczowa i konkretna.
Książkę polecam głównie osobom, które widziały serial "Mad Men", ze względu na liczne nawiązania do serialu, oraz wszystkim zainteresowanym światem reklamy. Lata 50' i 60' to niezwykły okres w historii Stanów Zjednoczonych. To także okres prawdziwego rozkwitu branży reklamowej. Mad Men'i to spece od reklamy, pracujący głównie na Madison Avenue w Nowym Jorku (tytułowe "mad"...
więcej Pokaż mimo to