Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Seria:
- Seria Marketing
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Naukowe PWN
- Data wydania:
- 2012-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-01-01
- Liczba stron:
- 328
- Czas czytania
- 5 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788301169671
Nowoczesne źródło wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, oparte na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku i wyznaczenie strategii.
Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:,/p>
badania marketingowe,
segmentację rynku,
strategię produktu, dystrybucji, cen,
wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki,
reklamę i promocję,
plan marketingowy.
Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło autorowi napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 14
- 9
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa
Dodaj cytat
Opinia
Solidna wiedza zawarta w jednej książce.
Solidna wiedza zawarta w jednej książce.
Pokaż mimo to