Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
7,5 (4 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-01-16967-1
liczba stron
328
język
polski
dodał
Olga P

Marketing Nowoczesne źródło wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, oparte na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie...

Marketing

Nowoczesne źródło wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, oparte na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.

Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku i wyznaczenie strategii.

Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:,/p>

-badania marketingowe,
-segmentację rynku,
-strategię produktu, dystrybucji, cen,
-wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki,
-reklamę i promocję,
-plan marketingowy.

Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło autorowi napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem

 

źródło opisu: ksiegarnia.pwn.pl

źródło okładki: ksiegarnia.pwn.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 7
Peposz | 2017-05-02
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Solidna wiedza zawarta w jednej książce.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Heartbreaker

Nazywają mnie łamaczem serc. Stworzyłem dokładnie taki typ życia, jaki pragnę dla siebie - odcięty od uczuć i obojętny na otaczający świat. U...

zgłoś błąd zgłoś błąd