Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
7,5 (4 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-01-16967-1
liczba stron
328
język
polski
dodał
Olga P

Marketing Nowoczesne źródło wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, oparte na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie...

Marketing

Nowoczesne źródło wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, oparte na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.

Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku i wyznaczenie strategii.

Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:,/p>

-badania marketingowe,
-segmentację rynku,
-strategię produktu, dystrybucji, cen,
-wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki,
-reklamę i promocję,
-plan marketingowy.

Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło autorowi napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem

 

źródło opisu: ksiegarnia.pwn.pl

źródło okładki: ksiegarnia.pwn.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (21)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 584
Olga P | 2012-10-08
Na półkach: Przeczytane, 2012

Na uczelniach i uniwersytetach na całym świecie kształcą się studenci w zakresie marketingu. Przedsiębiorstwa wydają fortuny na badania obejmujące poszczególne jego obszary. W prawie każdej firmie istnieje dział marketingowy. Co powinniśmy o nim wiedzieć i jak go wykorzystać, aby osiągnąć pożądany przez wszystkich cel: satysfakcji klienta i rozwoju przedsiębiorstwa?

Henryk Mruk zadbał o wszystko, a mimo tego nie zadręcza nas zbędnymi szczegółami. Na pierwszy rzut oka widać, że autor włożył wiele pracy i wysiłku aby "Marketing. Satysfakcja.." była zwięzła i przejrzysta. Każda strona wnosi istotne informacje z wyżej wymienionych tematów. Nauka z takiego podręcznika to przyjemność. Dzięki temu, że został napisany prostym językiem, już po jednym przeczytaniu pamięta się kluczowe pojęcia.

Autor położył nacisk na objaśnienie zjawisk zachodzących w obszarze marketingu. Omawiane zagadnienia dotyczą zarówno małych, jak i globalnych przedsiębiorstw - w tym polskich. Cała praca została...

książek: 7
Peposz | 2017-05-02
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Solidna wiedza zawarta w jednej książce.

książek: 273
lucy | 2017-01-02
Na półkach: Przeczytane
książek: 71
Klaudula | 2015-02-12
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 12 lutego 2015
książek: 150
gg_kk | 2019-05-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 705
tajmofkofi | 2019-05-07
Na półkach: Przeczytane
książek: 772
Utajniony | 2019-03-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 646
sandraw | 2019-03-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 472
Profesorek | 2019-01-05
Przeczytana: luty 2019
książek: 120
Daniel L | 2018-09-11
Na półkach: Teraz czytam
zobacz kolejne z 11 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd