Reklama w społeczeństwie informacyjnym. Konteksty społeczno-edukacyjne

Okładka książki Reklama w społeczeństwie informacyjnym. Konteksty społeczno-edukacyjne Ewa Kowalska, Mirosław Kowalski
Okładka książki Reklama w społeczeństwie informacyjnym. Konteksty społeczno-edukacyjne
Ewa KowalskaMirosław Kowalski Wydawnictwo: Maternus Media biznes, finanse
128 str. 2 godz. 8 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Maternus Media
Data wydania:
2010-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2010-01-01
Liczba stron:
128
Czas czytania
2 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
9788389701176
Tagi:
reklama marketing informatyka
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Uzależnienia behawioralne Mariusz Jędrzejko, Mirosław Kowalski, Bronisław P. Rosik
Ocena 5,0
Uzależnienia b... Mariusz Jędrzejko,&...
Okładka książki Szczęście w wymiarze pedagogiczno-socjologicznym Ewa Kowalska, Mirosław Kowalski, Paweł Prufer
Ocena 0,0
Szczęście w wy... Ewa Kowalska, Miros...
Okładka książki Ideologie nauk społecznych – warianty interpretacyjne Daniel Falcman, Mirosław Kowalski
Ocena 0,0
Ideologie nauk... Daniel Falcman, Mir...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Reklama w społeczeństwie informacyjnym. Konteksty społeczno-edukacyjne


Podobne książki

Przeczytaj także