Reklama w społeczeństwie informacyjnym. Konteksty społeczno-edukacyjne
Wydawnictwo: Maternus Media biznes, finanse
128 str. 2 godz. 8 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Maternus Media
- Data wydania:
- 2010-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2010-01-01
- Liczba stron:
- 128
- Czas czytania
- 2 godz. 8 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788389701176
- Tagi:
- reklama marketing informatyka
(Kowalska Ewa, Kowalski Mirosław (red.) )
Spis treści:
Wprowadzenie;
Anna Kowal-Orczykowska - Historia reklamy,
Anna Kowal-Orczykowska - Skuteczność reklamy,
Mariusz Gwozda - Reklama społeczna jako narzędzie marketingu społecznego,
Mariusz Dróżdż - Reklama a film: zarys problematyki „product placement”,
Ewa Kowalska - Dziecko a „autorytet” w reklamie telewizyjnej,
Mirosław Kowalski - „Na dobre i na złe” zdrowiu: komunikaty reklamowe a zdrowie,
Grzegorz Myśliwiec, Ewa Leskowicz - Reklama prasowa w Polsce i Wielkiej Brytanii: analiza porównawcza,
Piotr T. Nowakowski - Bibliografia wybranych polskich artykułów odnoszących się do zjawiska reklamy
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 2
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Reklama w społeczeństwie informacyjnym. Konteksty społeczno-edukacyjne
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE