Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Public relations w praktyce

Wydawnictwo: Felberg SJA
7,6 (10 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
4
7
5
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
ISBN
9788388667213
liczba stron
596
kategoria
poradniki
język
polski

Książka F.P.Seitela dobrze przybliża polskiemu środowisku PR-owców zasady i problemy public relations charakterystyczne dla najdłuższych tradycji w rozwoju tej dziedziny, dla funkcjonowania w demokratycznym społeczeństwie i przy tak konkurencyjnej gospodarce wolnorynkowej, a także co szczególnie akcentował Autor w dobie Internetu i w nowym milenium.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (24)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 204
Klaudia Raczek | 2016-09-10
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: 13 października 2016
książek: 790
Magda | 2014-11-04
książek: 6
halus | 2014-05-04
Na półkach: Przeczytane
książek: 133
Michał Smagała | 2014-02-06
Na półkach: Przeczytane
książek: 0
| 2012-11-02
Na półkach: Przeczytane
książek: 0
| 2012-07-12
Na półkach: Przeczytane
książek: 0
| 2012-05-08
Na półkach: Przeczytane
książek: 161
Jacek Lipski | 2011-05-16
Na półkach: Przeczytane
książek: 113
Corina | 2011-01-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 1194
zobacz kolejne z 14 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd