Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Nowe media w komunikacji społecznej w XX wieku

Wydawnictwo: Oficyna Naukowa
5,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
83-88164-89-9
liczba stron
690
język
polski
dodał
laurabergman

Książka ta stanowi wybór tekstów znakomitych autorów polskich oraz zagranicznych, a także tekstów nowych, specjalnie na jej użytek napisanych przez współczesnych znawców tak ważnej dziedziny, jaką są media. Wprowadza czytelnika w nowe praktyki i reguły komunikacji społecznej, które pociągają za sobą nowe rozumienie świata, a także kształtowanie się nowej percepcji i nowych form kontaktu z...

Książka ta stanowi wybór tekstów znakomitych autorów polskich oraz zagranicznych, a także tekstów nowych, specjalnie na jej użytek napisanych przez współczesnych znawców tak ważnej dziedziny, jaką są media.
Wprowadza czytelnika w nowe praktyki i reguły komunikacji społecznej, które pociągają za sobą nowe rozumienie świata, a także kształtowanie się nowej percepcji i nowych form kontaktu z odbiorcami. Autorka wychwyciła wszystkie węzłowe punkty dwudziestowiecznej refleksji nad mediami, a zaprezentowane stanowiska, często polemiczne względem siebie, także czytelnika wciągają w dialog. W uniwersyteckiej problematyce brak odpowiednich materiałów dotyczących tej problematyki - antologii, monografii. Książka ta wypełnia tę lukę.
Skierowana jest do słuchaczy studiów humanistycznych, społecznych (socjologii, politologii, psychologii), a także do osób nie będących specjalistami w omawianych dziedzinach, lecz zainteresowanych palącym problemem komunikacji społecznej i jej rozlicznych odmian.
Razem z autorką śledzimy rozwój komunikacji społecznej od początków audiowizualności. Po kolei omawiana jest fotografia, sfera słuchowa, film, telewizja i wideo oraz komputery. Następnie przyglądamy się nowym mediom w przestrzeni społecznej oraz triumfowi techniki nad kulturą.

 

źródło opisu: http://www.oficyna-naukowa.home.pl/sklep/index.php...(?)

źródło okładki: http://www.oficyna-naukowa.home.pl/sklep/image_fun...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (17)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1046
osik | 2017-05-15
Na półkach: Przeczytane
książek: 292
Justyna | 2013-02-16
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2013 rok
książek: 147
Ela91 | 2017-03-09
Na półkach: Teraz czytam
książek: 2
Małgorzata | 2016-07-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 40
książek: 501
homipt | 2015-11-12
Na półkach: Przeczytane, Fragmentami
książek: 169
Marta Filipek | 2015-02-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 627
Olgierdou | 2014-10-15
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 371
AnnaGIE | 2014-06-09
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1026
zobacz kolejne z 7 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd