Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jednominutowy Menedżer buduje wydajne zespoły

Tłumaczenie: Dorota Strumińska
Wydawnictwo: MT Biznes
6,75 (28 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
6
7
10
6
6
5
5
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The One Minute Manager Builds High Performing Teams
data wydania
ISBN
9788361732662
liczba stron
123
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
mike

Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Raving Fans, Jednominutowy Menedżer oraz Gung Ho!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności – rozpoznanie, niezadowolenie,...

Nigdy dotychczas koncepcja pracy zespołowej nie miała tak istotnego znaczenia dla funkcjonowania i sukcesu organizacji. Ken Blanchard, współautor bestsellerów Raving Fans, Jednominutowy Menedżer oraz Gung Ho!, wraz z Donaldem Carewem i Eunice Parisi-Carew opisuje cztery etapy rozwoju, jakie przechodzą wszystkie zespoły w drodze do osiągnięcia wysokiej wydajności – rozpoznanie, niezadowolenie, integrację i produkcję. Autorzy wyjaśniają, w jaki sposób powinien działać menedżer, by każda grupa stała się w pełni efektywna szybko i praktycznie bezstresowo.
Ten cenny dodatek do biblioteki Jednominutowego Menedżera® jest lekturą obowiązkową dla każdego, kto pracuje z grupami i chce zbudować wysokowydajny zespół.

Każdy nowy zespół na drodze do skuteczności pokonuje cztery fazy rozwoju:
• fazę orientacji
• fazę niezadowolenia
• fazę integracji
• fazę rezultatów
Ty jako dobry menedżer zespołu musisz wiedzieć, na czym polega każda z faz. Musisz rozumieć dynamikę grupy i prowadzić swoich ludzi, nie działając wbrew ich naturalnym ludzkim tendencjom.
Dobrze prowadzony zespół rozwiązuje trudniejsze problemy, podejmuje lepsze decyzje i, co najważniejsze, wykazuje większe zaangażowanie przekładające się na wyniki pracy. Zatem do dzieła!

 

źródło opisu: http://www.mtbiznes.pl/b526-Jednominutowy-menedzer...(?)

źródło okładki: http://www.mtbiznes.pl/b526-Jednominutowy-menedzer...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 652
shadow | 2012-09-02
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 12 września 2012

Całkiem pomocna

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Ferdydurke

Uczynienie z takiej książki, która sama krytykuje narzucanie i sterowanie osobowością, lektury szkolnej to absurd. To, że wielu uczniów przeczyta ją,...

zgłoś błąd zgłoś błąd