Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine

Tłumaczenie: Dominika Kurek
Książka jest przypisana do serii/cyklu "Smashing Magazine". Edytuj książkę, aby zweryfikować serię/cykl.
Wydawnictwo: Helion
6,76 (25 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
3
8
4
7
7
6
10
5
0
4
0
3
0
2
0
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Smashing Logo Design: The Art of Creating Visual Identities
data wydania
ISBN
9788324638338
liczba stron
304
język
polski

Stwórz doskonałe logo! Jak zaprojektować logo? Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego? Jak uniknąć ślepych zaułków? Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować...

Stwórz doskonałe logo!

Jak zaprojektować logo?
Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego?
Jak uniknąć ślepych zaułków?

Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.

Natchnie Cię ona dziesiątkami pomysłów na świetny znak firmowy. Na samym początku zdobędziesz solidną wiedzę teoretyczną. Poznasz różne rodzaje znaków graficznych i dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta oraz czym tak naprawdę jest logo. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo. Zaznajomisz się dokładnie z tym procesem, określisz harmonogram pracy, grupę docelową oraz budżet. Odkryjesz odpowiednie techniki i zrozumiesz, jakich narzędzi użyć w procesie projektowania logo, jak dobrać odpowiednią kolorystykę oraz zaprezentować projekt klientowi. Na sam koniec obejrzysz udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na dwa rozdziały - jeden poświęcony prawnym aspektom użycia logo, drugi najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania. Dzięki tej książce stworzysz wiele fantastycznych znaków graficznych, które zostaną zapamiętane przez klientów!

Rodzaje logo
Detale gwarantujące sukces
Projektowanie logo
Przygotowanie harmonogramu prac
Współpraca z klientem w procesie projektowania
Określenie grupy docelowej
Przygotowanie koncepcji logo
Szukanie inspiracji
Narzędzia wspierające proces projektowania
Dobór fontów i opracowywanie własnych
Eksperymenty z układem
Wybór kolorystyki
Prezentacja projektu
Najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania

Twórz niepowtarzalne znaki graficzne!

 

źródło opisu: helion.pl

źródło okładki: helion.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (66)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 259
Cudna_brzoskwinka | 2013-12-08
Na półkach: Przeczytane

Sięgnęłam po tę książkę jako kompletny laik i... okazało się, że wcale takim laikiem nie jestem. Podręcznik nie zawiera bowiem niczego, na co nie wpadłby rozsądny człowiek, gdyby przyszło mu do głowy zaprojektować logo. Fakt, że nie każdy układ elementów graficznych dobrze się prezentuje, czy też to, że trzeba zastanowić się nad doborem kolorów, stanowczo nie są „poradami” wartymi 60 złotych. Jedną trzecią tekstu zajmuje prezentacja różnych logo, ale za te pieniądze wolałabym kupić album w całości im poświęcony. Nie mam pojęcia komu mogłaby się przydać ta książka.

Nie polecam.

książek: 122
Karl | 2016-07-23
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 23 lipca 2016
książek: 39
Krzysztof Lewandowski | 2012-08-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Bardzo dobra pozycja dla ludzi interesujących się projektowaniem logo.Dobrze opisane aspekty techniczne jak i psychologiczne. Łatwa w odbiorze i wygodna do czytania. Polecam.

książek: 269
milana9 | 2017-12-01
Na półkach: Przeczytane, 2017
książek: 182
Wierzchu | 2017-08-19
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 92
dzielny_tabaluga | 2017-07-26
Na półkach: Przeczytane
książek: 114
Ponilando | 2017-03-14
Na półkach: Przeczytane
książek: 770
Marcin Lachowicz | 2017-02-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 lutego 2017
książek: 726
lucas_figo | 2016-12-10
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 12 listopada 2016
książek: 306
Nika | 2015-11-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, Praca
Przeczytana: 2014 rok
zobacz kolejne z 56 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd