Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006

Okładka książki Monopol, pluralizm, koncentracja. Środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006
Tomasz Mielczarek Wydawnictwo: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
400 str. 6 godz. 40 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Data wydania:
2007-06-01
Data 1. wyd. pol.:
2007-06-01
Liczba stron:
400
Czas czytania
6 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-60807-18-7
Tagi:
media
Średnia ocen

                7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
7 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
2315
2315

Na półkach: ,

Nieoceniona pomoc naukowa studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej, a także innych kierunków studiów w ten czy w inny sposób związanych z historią współczesnego systemu medialnego w Polsce. To jeden z najlepszych (przynajmniej w swoim czasie) podręczników akademickich traktujących o tej tematyce, a dla mnie osobiście nieoceniona pomoc naukowa w pisaniu pracy magisterskiej (dzięki czemu, mimo upływu lat, wciąż wspominam tę książkę ze studenckim sentymentem).

Książka w prosty i przystępny sposób podsumowuje historię narodzin współczesnych polskich mediów w ich obecnym kształcie, i to zarówno w odniesieniu do rynku prasy, jak również mediów elektronicznych (rozumianych jako radio, telewizja, a także internet). Pozycja ukazuje przy tym to, co w systemie medialnym i w nauce o nim najistotniejsze, a mianowicie wiodące trendy oraz tendencje i główne kierunki rozwoju, wraz z objaśnieniem ich przyczyn i prognozą potencjalnych skutków. Całość jest przy tym napisana niesłychanie obrazowo i ciekawie, co sprawia, że mimo iż książka jest pozycją specjalistyczną z czysto akademickiego punktu widzenia, to jednak z powodzeniem jej odbiorcą może być także ktoś kompletnie z mediami niezwiązany.

W mojej ocenie pozycja ta jest jedną z najbardziej kompletnych i bogatych książek o tematyce medialnej jakie ukazały się na polskim rynku wydawniczym. Na dzień dzisiejszy jej minusem jest rzecz jasna pewien stopień dezaktualizacji danych w niej zawartych (nieznaczny, ale jednak), zwłaszcza w odniesieniu do prognoz rozwoju systemu medialnego w przyszłości, jednak pod kątem ujęcia historycznego, jak również ukazania schematów i zasad rządzących rynkiem prasy i mediów elektronicznych to wciąż pozycja aktualna i w pełni wartościowa. Z czystym sercem polecam tę książkę wszystkim studentom wymienionych na wstępie kierunków studiów, ale również (z racji przystępności i przyjaznego sposobu przedstawienia zawartych w niej treści) każdemu pasjonatowi i wszystkim czytelnikom ciekawym otaczającego ich świata. W końcu codziennie włączamy telewizor, radio, internet, codziennie (lub trochę rzadziej, prasa drukowana, bądźmy szczerzy, niestety skutecznie przegrywa walkę o odbiorcę) bierzemy do ręki gazetę, więc jeśli tylko ktoś jest ciekaw czegoś więcej w tym temacie - zachęcam do lektury.

Nieoceniona pomoc naukowa studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej, a także innych kierunków studiów w ten czy w inny sposób związanych z historią współczesnego systemu medialnego w Polsce. To jeden z najlepszych (przynajmniej w swoim czasie) podręczników akademickich traktujących o tej tematyce, a dla mnie osobiście nieoceniona pomoc naukowa w pisaniu pracy...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    10
  • Chcę przeczytać
    7
  • Posiadam
    4
  • Media/Komunikacja
    1
  • Media/marketing polityczny
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także