Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Międzykulturowy transfer wiedzy w polskim dyskursie public relations

Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788373784451
liczba stron
166
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Niniejsza praca jest efektem moich wieloletnich zainteresowań trzema obszarami badawczymi: komunikowaniem międzykulturowym, public relations (PR) i lingwistyką. Podjęłam w niej próbę ukazania specyfiki międzykulturowego transferu wiedzy, jaki dokonuje się w polskim dyskursie public relations. Skoncentrowałam się na językowych przejawach tego transferu, a zaprezentowane tu rozważania i analizy...

Niniejsza praca jest efektem moich wieloletnich zainteresowań trzema obszarami badawczymi: komunikowaniem międzykulturowym, public relations (PR) i lingwistyką. Podjęłam w niej próbę ukazania specyfiki międzykulturowego transferu wiedzy, jaki dokonuje się w polskim dyskursie public relations. Skoncentrowałam się na językowych przejawach tego transferu, a zaprezentowane tu rozważania i analizy są efektem mojego autorskiego podejścia do specyfiki owego dyskursu. Książka ta nie jest zatem kolejnym

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd