Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów

Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
Wydawnictwo: Helion
9,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Harvard Business Review on Negotiation and Conflict Resolution
data wydania
ISBN
8373619097
liczba stron
225
słowa kluczowe
Harvard Business
kategoria
poradniki
język
polski

Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania...

Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy. Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.

Autorzy książki występują pod egidą Harvard Business School Press.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (13)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 33
vAnitkas | 2016-05-07
Przeczytana: 07 maja 2016
książek: 124
Guardian_Angel | 2012-06-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 8878
Chaoticreader | 2016-10-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 7
PannaJr | 2016-09-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 359
Alex | 2016-09-13
książek: 21
Wiktoria | 2015-12-08
książek: 420
Certevus | 2015-11-29
Na półkach: Przeczytane
książek: 3864
litpawel | 2015-07-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 153
Patrycja | 2014-09-21
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 520
Jolene | 2013-09-21
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 3 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd