Kreowanie informacji. Media relations

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
4 (4 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
2
3
0
2
1
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-01-14819-5
liczba stron
180
język
polski
dodała
Livi

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych...

Książka dla profesjonalistów, a jednocześnie podręcznik akademicki dla studentów wyższych lat studiów do przedmiotów związanych z public relations. Autor rozszyfrowuje w niej takie terminy, jak: pseudowydarzenie, "czwarta władza", media relations, press relations, przekaz medialny, dziennikarze-eksperci itp. Kompleksowo omawia zagadnienia związane z tworzeniem i utrzymywaniem prawidłowych relacji z szeroko pojętymi mediami. Autor nie tylko porządkuje dotychczasową wiedzę na temat media relations, ale wprowadza do tej dziedziny również nowe elementy - m.in. nowy model uprawiania public relations i nowe aspekty procesu kreowania "wydarzeń" na użytek mediów. Książka oparta jest na bogatej literaturze polskiej i zagranicznej, zawiera wiele przykładów z praktyki.

 

źródło opisu: http://www.pwn.pl/

źródło okładki: http://www.pwn.pl/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 161
Jacek Lipski | 2012-07-30
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 30 lipca 2012

„To tylko PR”. „Ten pomysł to tandetna sztuczka PR-owa”. „PR-owa zagrywka…”. Na pewno znasz te określenia. Słyszałeś je nie raz. W mediach bezustannie przerzucają się nimi, przeważnie chcący komuś dokopać, politycy. Eksperci komentujący ich wypowiedzi raz po raz nadużywają terminów typu „pundits”, „media relations”, „soundites”, „media agenda”, “spot news” i “spin”. Bezrefleksyjnie zapamiętujesz je i zaczynasz używać. W pewnej chwili wydaje Ci się, że wiesz o co chodzi w PR. To łatwe, mówisz sobie. Niestety, jesteś w błędzie. Widzisz tylko wierzchołek góry lodowej. Jeżeli nie chcesz, by Twój okręt roztrzaskał się o nią, sugeruję przeczytać książkę Wojciecha Jabłońskiego. „Kreowanie informacji” otworzy Ci oczy na wiele zjawisk, z których do tej pory nie zdawałeś sobie sprawy!

Dla kogo jest ta książka? Dla profesjonalistów? Studentów? Jednych i drugich? Moim zdaniem, powinien ją przeczytać każdy, kto choć przez chwilę ma lub będzie miał kontakt z mediami. Warto wiedzieć, jakimi...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd