Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing Medialny

Wydawnictwo: Difin
4,5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7641-236-8
liczba stron
256
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
Livi

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne...

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.

Z recenzji prof. dr hab. Janusza W. Adamowskiego:
"Warto podkreślić, że samo pojęcie „marketing medialny” stanowi ważne zagadnienie badawcze, w warunkach polskich jeszcze świeże i stosunkowo słabo rozpoznane od strony naukowej. To sprawia, że praca Anny Jupowicz-Ginalskiej ma w istocie charakter pionierski, co nakazuje, by pochylić się nad Jej dorobkiem z należytą uwagą. Piszę o tym dziele […] w superlatywach, albowiem jest ukoronowaniem rzeczywiście autentycznej pracy badawczej […] i budzi niekłamany szacunek swoją rzetelnością naukową i dużą starannością wykonania."

 

źródło opisu: http://ksiegarnia.difin.pl/index.php?id=1269

źródło okładki: http://ksiegarnia.difin.pl/index.php?id=1269

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 2310
luniaczek | 2015-02-17
Na półkach: Przeczytane, Studia
Przeczytana: 17 lutego 2015
książek: 561
Livi | 2012-07-29
Przeczytana: 30 lipca 2012
książek: 318
książek: 141
Monika | 2015-03-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 12
Pani | 2013-11-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 461
karinka0031 | 2013-09-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 982
Paulina Tasarz | 2013-02-16
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 192
pannacarol | 2013-02-05
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd