Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Powiedz dobranoc bezsenności - Jak zdrowo spać i lepiej żyć

Tłumaczenie: Ischim Odorowicz
Wydawnictwo: Stu­dio Astrop­sy­cho­lo­gii
5,83 (6 ocen i 5 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
2
6
2
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Say good night to insomnia. The 6-week program peoven more effective than sleeping pills
data wydania
ISBN
978-83-7377-515-2
liczba stron
304
słowa kluczowe
bezsenność, medycyna, lekarstwa
kategoria
zdrowie, medycyna
język
polski
dodała
Scarlett

Nie możesz zmrużyć oka? Nawet cała noc snu sprawia, że czujesz się zmęczony? Od snu zależy wszystko. Sukces w pracy, miłości i życiu rodzinnym. Jak jesteś niewyspany, nie powinieneś nawet wsiadać za kierownicę. Nie musisz sięgać po chemiczne środki nasenne – pojawiła się dla nich skuteczna i w pełni naturalna alternatywa. Dr Jacobs w swojej przełomowej książce uczy, w jaki sposób możesz...

Nie możesz zmrużyć oka? Nawet cała noc snu sprawia, że czujesz się zmęczony? Od snu zależy wszystko. Sukces w pracy, miłości i życiu rodzinnym. Jak jesteś niewyspany, nie powinieneś nawet wsiadać za kierownicę. Nie musisz sięgać po chemiczne środki nasenne – pojawiła się dla nich skuteczna i w pełni naturalna alternatywa.

Dr Jacobs w swojej przełomowej książce uczy, w jaki sposób możesz poradzić sobie z bezsennością. Umożliwi Ci to opracowany przez niego innowacyjny program walki z zaburzeniami snu o naukowo udowodnionej skuteczności. Autor obala wiele mitów dotyczących bezsenności i ukazuje zagrożenie, jakie niesie coraz powszechniejsze zażywanie pigułek nasennych.

I ty możesz poprawić jakość życia – zarówno we śnie, jak i na jawie. Pomogą Ci w tym techniki relaksacyjne i skuteczne sposoby redukcji poziomu stresu. Jednocześnie wzmocnisz swój system odpornościowy i znacząco zmniejszysz ryzyko zapadnięcia na poważne choroby. Dowiesz się, w jaki sposób Twój umysł wpływa na ciało i nauczysz się kontrolować emocje. Wyrobisz w sobie zdrowe nawyki zapewniające spokojną i gwarantującą pełną regenerację noc. Już po tygodniu stosowania programu doktora Jacobsa będziesz w stanie sprawdzić postępy za pomocą prostego testu.

Czas wyśnić zdrowie!

 

źródło opisu: http://www.talizman.pl

źródło okładki: http://www.talizman.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 7863
Scarlett | 2012-07-24
Przeczytana: 24 lipca 2012

Autor rzetelnie przedstawił problem zaburzeń snu. Początkowo podał wiele teoretycznych informacji z zakresu snu, faz sennych i innych na temat tego zagadnienia. Dzięki temu późniejsze metody opisane w książce nie są wyrwane z kontekstu. Nie jesteśmy rzuceni na pożarcie fachowej terminologii. Język książki jest prosty i bardzo przystępny w odbiorze.

Dr. Jacobs pragnie obalić prawdę obiegową, że bezsenność jest chorobą psychiczną. Nie ma żadnych jednoznacznych badań na to, że psychoanaliza leczy tę dolegliwość. Natomiast wyrażenie „choroba psychiczna” wprawia ludzi w popłoch i zażenowania. Przez to narasta wokół bezsenności tabu.

Książka zawiera bardzo praktycznie porady dotyczące metod radzenia sobie z pracą zmianową, zmianą stref czasowych, porady odnośnie optymalnych warunków snu dzieci i młodzieży, a także przeróżne techniki relaksacyjne.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Pamiętnik

Recenzja dostępna także tutaj: h...

zgłoś błąd zgłoś błąd