Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce

Okładka książki Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce
Michał Bartyzel Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
232 str. 3 godz. 52 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-07-31
Data 1. wyd. pol.:
2012-07-31
Liczba stron:
232
Czas czytania
3 godz. 52 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324639328
Tagi:
informatyka oprogramowanie
Średnia ocen

                7,8 7,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,8 / 10
46 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
111
106

Na półkach: , ,

Mam mieszane uczucia. Z jednej strony książka zawiera sporo rad ale bardzo często są to rady typu oczywiste oczywistości, z drugiej strony niewątpliwie jest to pewne kompendium dotyczące pracy z klientem.

Ciekawą formą ilustracji przedstawianych teorii są przykłady fikcyjnych rozmów, ale też ma to dwie strony, jedna to ilustracja czegoś na przykładzie ale druga to mała przydatność takiego argumentu, bo jest fikcyjny.

Mi bardzo zabrakło, że autor nie pokusił się aby wraz z kolejnymi rozdziałami i przykładami budować wraz czytelnikiem wzorcowy dokument analizy wymagań, czy też uzasadnienia biznesowego. Taki obudowany przykładami i teoriami szablon byłby bardzo cenną dodatkową wartością, nie tylko dla początkujących analityków.

Mam mieszane uczucia. Z jednej strony książka zawiera sporo rad ale bardzo często są to rady typu oczywiste oczywistości, z drugiej strony niewątpliwie jest to pewne kompendium dotyczące pracy z klientem.

Ciekawą formą ilustracji przedstawianych teorii są przykłady fikcyjnych rozmów, ale też ma to dwie strony, jedna to ilustracja czegoś na przykładzie ale druga to mała...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    86
  • Przeczytane
    60
  • Posiadam
    19
  • Teraz czytam
    8
  • Chcę w prezencie
    4
  • 2015
    2
  • 2014
    2
  • Praca
    2
  • Biznes
    2
  • 2020
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także