Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zarządzanie jakością, część 3. Metody kształtowania jakości w organizacji

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788370119423
liczba stron
268
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Jest to trzecia część skryptu pod ogólnym tytułem zarządzanie jakością. Omówiono w niej standard jako narzędzie oraz wzorzec systemu i procesu jakości w organizacji, zespołowe metody działania w organizacji i statystyczne podejście do tych działań, tradycyjne i nowe narzędzia jakości, a także metody

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 21
mnytko | 2015-03-17
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9
Krystyna | 2013-04-17
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd