Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Różnice kulturowe w biznesie

Wydawnictwo: CeDeWu
10 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-7556-473-0
liczba stron
338
słowa kluczowe
kultura, ekonomia, biznes, marketing
język
polski
dodał
masaii

Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźliwe i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na...

Wręczenie kwiatów w nieodpowiednim kolorze, podarowanie Chińczykowi zegarka, czy kompletu srebrnych łyżeczek Arabowi - czynności z pozoru niewinne, które my Europejczycy uznalibyśmy za sympatyczne i stanowiące wyraz przyjaźni, w niektórych kulturach mogą zostać odebrane jako obraźliwe i świadczące o braku dobrych manier. Ta książka umożliwia znalezienie trafnych i przekonujących odpowiedzi na następujące pytania:

- Czym są i jakie są najważniejsze różnice kulturowe?

- Jakie mają one znaczenie dla procesu komunikowania w biznesie i nie tylko?

- Jaki związek ma religia z biznesem?

- Czym jest szok kulturowy i jak go przezwyciężać?

- Czym różnią się od siebie protransakcyjne i propartnerskie kultury biznesu?

- Gdzie "czas to pieniądz", a gdzie wszyscy mają czasu pod dostatkiem?

- Dlaczego kciuk uniesiony ku górze w Grecji jest znakiem obraźliwym, a w innych krajach gestem akceptacji?

- Czy wypada Japończykowi wręczyć podarunek składający się z czterech części?

- Dlaczego w krajach Dalekiego Wschodu nie numeruje się niektórych pięter?

- Dlaczego Arabowie uwielbiają utrzymywać intensywny kontakt wzrokowy w czasie rozmowy?

- W jakich państwach kobieta nie jest równorzędnym partnerem biznesowym?

- Gdzie rozmowy biznesowe obficie "podlewa się" alkoholem, a gdzie obowiązuje wstrzemięźliwość?

- Czy prezent otrzymany od Chińczyka należy rozpakować w jego obecności?

- Jakich kwiatów nie wręczać na powitanie w poszczególnych państwach?

 

źródło opisu: Wydawnictwo CeDeWu.pl, 2012

źródło okładki: http://www.cedewu.pl/produkty/profilProduktu/id/8286/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (23)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 883
masaii | 2012-06-18
Przeczytana: 18 czerwca 2012
książek: 10
tomkar | 2017-11-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 610
Rondelek | 2017-05-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 81
Aleksandra | 2017-05-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 90
Barbara Grzebinoga | 2017-04-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 60
dżordż | 2017-01-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 103
agata0000 | 2016-10-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 56
Poszukująca | 2016-08-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 174
Koniara | 2016-07-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 863
arv | 2016-03-25
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 13 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd