Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marka. Wizja i tworzenie marki

Wydawnictwo: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
6 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8389120097
liczba stron
261
kategoria
poradniki
język
polski

Książka stanowi podstawowy wykład na temat zarządzania marką: przedstawia pojęcie marki, jej znaczenie dla firmy oraz proces budowania i wdrażania znaku towarowego. Została przystępnie napisana, co czyni ją zrozumiałą nawet dla osób niewtajemniczonych w tę tematykę.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (8)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 144
Ewa | 2011-10-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 1227
kon_ewka | 2016-11-28
Na półkach: TTT, Chcę przeczytać
książek: 23
Kamil Pendyk | 2016-05-25
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 3
unserezeit | 2016-01-27
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 3864
litpawel | 2015-07-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 627
nikciemna | 2014-03-02
książek: 3312
książek: 764
Femme | 2011-08-24
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd