Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

E-biznes. Relacje z klientem

Wydawnictwo: Helion
6,75 (8 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
2
6
3
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788324611164
liczba stron
200
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Ludzkie relacje w handlu elektronicznym Skuteczny newsletter Blog w Twojej firmie Nowoczesna obsługa klienta Optymalne wykorzystanie autorespondera Ebiznes który zarabia Złota era newslettera

 

Brak materiałów.
książek: 874
Sylwia | 2013-01-20
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2013 rok

Książka napisana prostym językiem, nawet największy laik by zrozumiał całą treść. Książka dla osób, które otwierają sklep internetowy ewentualnie dla pracowników, ale dla tych drugich polecam dwa rozdziały o pisaniu newsletterów i o obsłudze klienta. Autorka wiele uwagi poświęca odpowiedniemu wyglądowi strony i newsletterów raczej od strony administracyjnej.
Do plusów książki można zaliczyć przede wszystkim sposób w jaki autorka napisała książkę. Język bardzo zrozumiały, wszystko jest czytelne i treść często wzbogacona jest o przykłady graficzne.
Minusem książki jest to, że ma trochę przestarzałe informacje od 2007 roku wiele rzeczy się zmieniło i blogi raczej zostały zastąpione facebookiem.

Ogólnie polecam osobom, które pracują w e-biznesie.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Krótka historia siedmiu zabójstw

Marlon James przedstawia czytelnikom kilkunastu bohaterów, których losy związał zamach na Boba Marleya, do którego doszło w grudniu 1976 roku. James n...

zgłoś błąd zgłoś błąd