Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Dojść do głosu. Radykalnie praktyczny przewodnik po kampanii wyborczej.

Wydawnictwo: Znak
6,86 (7 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
1
7
3
6
1
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
83-240-0589-7
liczba stron
253
język
polski
dodał
nicavera

Drażni Cię polityka? Chcesz poznać mechanizmy wpływu na wyborców? A może pracujesz w sztabie wyborczym lub startujesz w wyborach? Natalia de Barbaro, specjalistka od marketingu politycznego, pokazuje kulisy kampanii wyborczych i próbuje udowodnić, że polityka może być etyczna. To przewodnik radykalnie praktyczny, bo czytelnik nie znajdzie w nim akademickich dywagacji a jedynie praktyczne rady...

Drażni Cię polityka? Chcesz poznać mechanizmy wpływu na wyborców? A może pracujesz w sztabie wyborczym lub startujesz w wyborach?

Natalia de Barbaro, specjalistka od marketingu politycznego, pokazuje kulisy kampanii wyborczych i próbuje udowodnić, że polityka może być etyczna.
To przewodnik radykalnie praktyczny, bo czytelnik nie znajdzie w nim akademickich dywagacji a jedynie praktyczne rady oraz skuteczne rozwiązania "wyborczych dylematów".

 

źródło opisu: Wydawnictwo Znak 2005

źródło okładki: Wydawnictwo Znak 2005

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (14)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 937
nicavera | 2012-05-06
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: maj 2012

Prosta, jasna i czytelna. I praktyczna. Autorka jest wieloletnim strategiem i marketingowcem więc wie, o czym pisze.

książek: 494
Agnieszka | 2017-08-07
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 588
chaos-progenitus | 2017-06-11
Na półkach: Przeczytane
książek: 87
entos | 2014-06-11
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 152
konrad | 2013-02-23
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 61
Piotr Gaik | 2012-08-16
książek: 154
Dominik | 2012-06-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: maj 2012
książek: 254
paszosky | 2017-10-16
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 1761
Zamora | 2017-02-18
Na półkach: Chcę przeczytać, Polityka
książek: 27097
Magda MS | 2017-01-02
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 4 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd