Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketingowo o sporcie

Wydawnictwo: Sport & Business Foundation
6 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
83-923047-5-6
liczba stron
369
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Damian

Marketingowo o sporcie III Ogólnopolska Konferencja Naukowa Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu Książka + płyta CD Jest to publikacja podsumowująca tematy poruszane podczas III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pod hasłem DNI MARKETINGU SPORTOWEGO NA AKADEMII EKONOMICZNEJ W POZNANIU 24-26 listopada 2004 roku. Monografia zawiera opracowania naukowe i...

Marketingowo o sporcie III Ogólnopolska Konferencja Naukowa Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu Książka + płyta CD

Jest to publikacja podsumowująca tematy poruszane podczas III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pod hasłem DNI MARKETINGU SPORTOWEGO NA AKADEMII EKONOMICZNEJ W POZNANIU 24-26 listopada 2004 roku.

Monografia zawiera opracowania naukowe i popularno-naukowe dotyczące różnorodnych treści związanych z szerowkim zagadnieniem marketingu w sporcie Dołaczona płyta CD zawiera prezentacje z wykładów oraz nagrania video z konferencji.

 

źródło okładki: www.czytam.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 405
Damian | 2013-05-31
Przeczytana: 09 maja 2012

Ogromna ilość ciekawych przykładów dotyczących marketingu w sporcie. Jest to jedna z nielicznych polskich publikacji dotycząca marketingu. Wydawana pod redakcją Henryka Mruka stanowi prawdziwe kompendium wiedzy dla ludzi zajmujących się tematyką poruszaną w książce.

książek: 353
Demios | 2013-07-24
Przeczytana: 2013 rok
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Na półkach
pokaż wszystkie
zgłoś błąd zgłoś błąd