Psychologia sprzedaży

Okładka książki Psychologia sprzedaży
Brian Tracy Wydawnictwo: MT Biznes poradniki
239 str. 3 godz. 59 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2007-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2007-01-01
Liczba stron:
239
Czas czytania
3 godz. 59 min.
Język:
polski
ISBN:
9788388970399
Średnia ocen

                7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
231 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
305
79

Na półkach: ,

Ogólnie w porządku. Wiele przydatnych wskazówek, które w większości wydają się być oczywiste, a jednak łatwo o nich zapomnieć, gdy działa się z automatu. Treść w dużej mierze oscyluje wokół faktu, kóry umyka nawet starym wyjadaczom, a mianowicie...klient kupuje przede wszystkim Ciebie, a dopiero potem twój produkt czy usługę. Niestety nie wszystkie porady zaproponowane przez autora da się przełożyć na polską rzeczywistość. Powiedziałabym nawet, że wdrożenie niektórych pomysłów mogłoby narazić polskiego handlowca na śmieszność. To kwestia mentalności. Jednym słowem... tu nie Ameryka :) Poza tym porada typu: zapewnij klientowi 100% gwarancji, że usługa usatysfakcjonuje go, a jeśli nie, oddaj mu pieniądze - jest oczywiście znakomita, tylko że w Polsce ciągle jeszcze niewiele firm godzi się na taką politykę sprzedażową. Przeciętny handlowiec pracuje w zupełnie innych realiach i nie ma aż tak wielkiej swobody kreowania warunków umowy, którą podpisuje z klientem.

Ogólnie w porządku. Wiele przydatnych wskazówek, które w większości wydają się być oczywiste, a jednak łatwo o nich zapomnieć, gdy działa się z automatu. Treść w dużej mierze oscyluje wokół faktu, kóry umyka nawet starym wyjadaczom, a mianowicie...klient kupuje przede wszystkim Ciebie, a dopiero potem twój produkt czy usługę. Niestety nie wszystkie porady zaproponowane...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    482
  • Przeczytane
    291
  • Posiadam
    66
  • Teraz czytam
    26
  • Biznes
    9
  • Psychologia
    8
  • Ulubione
    7
  • Chcę w prezencie
    6
  • Sprzedaż
    4
  • Rozwój
    3

Cytaty

Więcej
Brian Tracy Psychologia sprzedaży Zobacz więcej
Brian Tracy Psychologia sprzedaży Zobacz więcej
Brian Tracy Psychologia sprzedaży Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także