Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011

Wydawnictwo: Helion
6 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-246-3078-3
liczba stron
296
język
polski
dodał
Narrandil

Stwórz projekt i pokaż innym swoje najlepsze pomysły! Jak błyskawicznie opanować korzystanie z 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011? O czym koniecznie trzeba wiedzieć, by tworzyć precyzyjne i perfekcyjne projekty? Jak oświetlić zaprojektowany budynek i przedstawić go w określonym otoczeniu? Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek...

Stwórz projekt i pokaż innym swoje najlepsze pomysły!

Jak błyskawicznie opanować korzystanie z 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011?
O czym koniecznie trzeba wiedzieć, by tworzyć precyzyjne i perfekcyjne projekty?
Jak oświetlić zaprojektowany budynek i przedstawić go w określonym otoczeniu?

Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek rozmaitych szczegółów. Nie wystarczy z grubsza naszkicować planu budynku i stwierdzić, że będzie dobrze wyglądał. Oprócz samej wizji dotyczącej jego bryły pojawiają się pytania o to, z jakich materiałów ma być wykonany, jak będą wyglądały różne elementy elewacji, w którą stronę będzie zwrócony i jak będzie prezentował się w konkretnym otoczeniu. To wszystko można perfekcyjnie zwizualizować, by przekazać swoją wizję innym, a także by móc na bieżąco korygować własne ustalenia. Wystarczy odrobina wiedzy o programach takich, jak 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011.



Tę wiedzę możesz znaleźć w książce "Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu". Jej autorka szybko wprowadzi Cię w arkana modelowania w tych programach, nawet jeśli nigdy wcześniej o nich nie słyszałeś. Pokaże Ci, jak skonfigurować interfejs programu, tworzyć i transformować obiekty. Podpowie, jak zająć się modelowaniem schodów, drzwi, okien czy konstrukcji dachu. Wskaże, gdzie szukać materiałów i tekstur, jak odpowiednio oświetlić obiekt i umieścić go na fotografii miejsca, w którym w przyszłości miałby stanąć. Krótko mówiąc, za rękę przeprowadzi Cię przez cały proces projektowania i zrobi to tak, byś mógł być dumny z efektów swojej pracy.

Interfejs programu, konfiguracja okien i przełączanie się pomiędzy widokami
Tworzenie obiektów, tryby wyświetlania, zapisywanie plików
Splajny, bryły i precyzyjne transformacje
Tworzenie brył obrotowych, "rzeźbienie" siatek
Importowanie danych z innych programów
Wytłaczanie po ścieżce, deformacja skali i zmiana przekroju
Modelowanie bryły budynku oraz terenu
Schody, okna i drzwi, wytłaczanie ścian i podłóg
Konstrukcja dachu, przeszklenia i modyfikator Lattice
Tworzenie kamer, dopasowanie i animacja kamery
Renderowanie podglądu animacji
Przypisywanie materiałów i tekstury
Kanały mapowania i obiekty parawanowe
Samoświecenie i ograniczanie wpływu oświetlenia
Światła i rendering

 

źródło opisu: http://helion.pl/ksiazki/wizualizacje-architektoni...(?)

źródło okładki: http://helion.pl/ksiazki/wizualizacje-architektoni...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd