Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Blender: Podstawy modelowania

Wydawnictwo: Helion
7 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
3
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-246-0630-6
liczba stron
312
słowa kluczowe
blender, grafika 3d, animacja 3d
język
polski
dodał
Dariusz

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów...

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier. Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych.

Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele. Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.

• Konfigurowanie Bendera
• Praca z plikami i obiektami w Blenderze
• Używanie obiektów pomocniczych (kursora 3D, manipulatora 3D itd.)
• Modelowanie przy użyciu siatki obiektu
• Renderowanie obiektów
• Ustawianie kamer i lamp
• Używanie systemu cząstek
• Przygotowywanie i nakładanie tekstur

Poznaj możliwości Blendera i rozpocznij przygodę z modelowaniem w 3D.

 

źródło opisu: okładka książki

źródło okładki: zdjęcie autorskie

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (12)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 35
GrzesMAN | 2016-10-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 3380
książek: 331
Dariusz | 2012-03-18
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 139
Wierzchu | 2017-08-19
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 1109
Nei Weim | 2017-05-19
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 449
SharNightWisp | 2015-10-25
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 841
slepysledz | 2015-09-19
Na półkach: Teraz czytam, Informatyka
książek: 206
qurick | 2015-07-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1562
Yasmine | 2015-02-16
książek: 0
| 2013-01-15
Na półkach: Przeczytane
zobacz kolejne z 2 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd