Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Blender: Kompendium

Wydawnictwo: Helion
7,7 (10 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
3
7
4
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-246-0824-9
liczba stron
880
język
polski
dodał
Dariusz

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o...

Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o zasłużonej popularności tego programu świadczą miliony jego pobrań i nieustannie rosnące grono użytkowników.

Blender. Kompendium to wszechstronny podręcznik z zakresu teorii i praktyki tworzenia modeli i animacji trójwymiarowych skierowany zarówno do początkujących, jak i bardziej zaawansowanych grafików 3D. Dzięki niemu poznasz interfejs i podstawowe funkcje programu Blender, techniki edycji obiektów czy metody przygotowywania materiałów oraz tekstur. Nauczysz się manipulować oświetleniem i kamerami, tworzyć animacje oraz renderować sceny. Dowiesz się także, jak wykorzystać najnowsze funkcje programu Blender, takie jak System Nodes czy Render Layers.

• Interfejs i funkcje programu Blender
• Edytowanie obiektów i tekstu
• Stosowanie Modifiers
• Przygotowywanie materiałów i tekstur
• Modelowanie poprzez mapowanie UV
• Korzystanie z funkcji System Nodes
• Operowanie kamerą i manipulowanie oświetleniem
• Stosowanie efektów fizycznych (m.in. Particles, Soft Body)
• Wprowadzenie do animacji
• Stosowanie filtrów Constraints
• Renderowanie obrazów

Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender.

 

źródło opisu: okładka książki

źródło okładki: zdjęcie autorskie

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (20)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 73
damian071 | 2016-12-18
książek: 39
GrzesMAN | 2016-10-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 25
Stealth | 2016-01-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 28 stycznia 2016
książek: 19
CeeGiee | 2015-03-17
Na półkach: Przeczytane
książek: 128
chmiel | 2013-12-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 58
gorzi | 2013-03-24
Na półkach: Przeczytane, Informatyka
książek: 119
Barychelidae | 2013-02-03
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 3468
książek: 545
Adi | 2012-04-24
Przeczytana: 2010 rok
książek: 331
Dariusz | 2012-03-18
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
zobacz kolejne z 10 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd