Plakat i reklama. Przewodnik

Tłumaczenie: Bożenna Stokłosa
Wydawnictwo: Muza
7,37 (27 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
6
8
10
7
3
6
6
5
1
4
0
3
1
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Poster Handbook
data wydania
ISBN
978-83-7758-131-5
liczba stron
320
kategoria
albumy
język
polski
dodała
Ola Loobeensky

Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży. · źródło wiedzy z zakresu polityki,...

Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.

· źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat
· zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki
· źródło inspiracji dla pracowników promocji

 

źródło opisu: http://www.muza.com.pl/?module=okladki&id=11418

źródło okładki: http://www.muza.com.pl/?module=okladki&id=11418

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1471
Rege | 2017-09-04
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Piękne wydany, trzeci tom z serii kieszonkowej wiedzy ze świata Sztuki. Wart uwagi.

książek: 756
Ola Loobeensky | 2012-03-12
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Ręka w górę, kto dorastał w późnych latach 90. i wczesnych 00. i pamięta wydawaną przed Egmont serię "Strrraszna historia"? O matko, jak ja uwielbiałam te przewrotne książeczki! Z najgrubszej z nich, "Wieku XX", zapamiętałam między innymi reklamowe hasło „Czy myłeś się już mydłem Pears?”, a oprócz niego historyjkę o na poły magicznej kostce rosołowej Oxo, która miała podobno moc zabijania zapachu alkoholu*. Dobra reklama, tak samo jak dobra książka, to kawał podróżnika – nigdy nie wiadomo, z której strony nagle wyskoczy, by spiąć jakieś dwa punkty w czasie zgrabną klamrą. Bardzo się więc ucieszyłam, kiedy podczas kartkowania "Plakatu i reklamy" dojrzałam dwie znane mi od bardzo dawna marki pod postacią dwóch kostek – małej i dużej.

Dwadzieścia cztery lata zajęło "The Poster Handbook" doczekanie się polskiego wydania. Dość długo; pozostaje się domyślać, że lata 80. nie były w Polsce okresem szczególnie sprzyjającym reklamie w amerykańskim stylu, w związku z czym i wydawanie takiego...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd