Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Plakat i reklama. Przewodnik

Tłumaczenie: Bożenna Stokłosa
Wydawnictwo: Muza
6,8 (10 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
3
7
3
6
3
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The Poster Handbook
data wydania
ISBN
978-83-7758-131-5
liczba stron
320
kategoria
albumy
język
polski
dodała
loobeensky

Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży. · źródło wiedzy z zakresu polityki,...

Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju. Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.

· źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat
· zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki
· źródło inspiracji dla pracowników promocji

 

źródło opisu: http://www.muza.com.pl/?module=okladki&id=11418

źródło okładki: http://www.muza.com.pl/?module=okladki&id=11418

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (49)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 752
loobeensky | 2012-03-12
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Ręka w górę, kto dorastał w późnych latach 90. i wczesnych 00. i pamięta wydawaną przed Egmont serię "Strrraszna historia"? O matko, jak ja uwielbiałam te przewrotne książeczki! Z najgrubszej z nich, "Wieku XX", zapamiętałam między innymi reklamowe hasło „Czy myłeś się już mydłem Pears?”, a oprócz niego historyjkę o na poły magicznej kostce rosołowej Oxo, która miała podobno moc zabijania zapachu alkoholu*. Dobra reklama, tak samo jak dobra książka, to kawał podróżnika – nigdy nie wiadomo, z której strony nagle wyskoczy, by spiąć jakieś dwa punkty w czasie zgrabną klamrą. Bardzo się więc ucieszyłam, kiedy podczas kartkowania "Plakatu i reklamy" dojrzałam dwie znane mi od bardzo dawna marki pod postacią dwóch kostek – małej i dużej.

Dwadzieścia cztery lata zajęło "The Poster Handbook" doczekanie się polskiego wydania. Dość długo; pozostaje się domyślać, że lata 80. nie były w Polsce okresem szczególnie sprzyjającym reklamie w amerykańskim stylu, w związku z czym i wydawanie takiego...

książek: 847
Rege | 2017-09-04
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Piękne wydany, trzeci tom z serii kieszonkowej wiedzy ze świata Sztuki. Wart uwagi.

książek: 267
Magdalena | 2015-01-11
Na półkach: Przeczytane, 2014
Przeczytana: 10 września 2014
książek: 126
Agata Rynk | 2014-11-18
Na półkach: Przeczytane
książek: 395
Ewa | 2014-05-08
Na półkach: Przeczytane, 2014
Przeczytana: 08 maja 2014
książek: 771
Baronowa | 2013-06-23
książek: 597
marta | 2013-04-03
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 523
Małgorzata | 2013-03-27
Na półkach: Przeczytane
książek: 2910
umurawi | 2012-06-04
Na półkach: Przeczytane
książek: 689
Omnikoron | 2012-05-14
Przeczytana: 15 maja 2012
zobacz kolejne z 39 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd