BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

Okładka książki BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
Scott Stratten Wydawnictwo: Helion biznes, finanse
208 str. 3 godz. 28 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
UnMarketing: Stop Marketing. Start Engaging
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2012-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-01
Liczba stron:
208
Czas czytania
3 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-246-3419-4
Tłumacz:
Bartosz Sałbut
Tagi:
marketing media społecznościowe
Średnia ocen

                6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu Alison Kramer, Scott Stratten
Ocena 6,5
Kody QR zabija... Alison Kramer, Scot...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
15 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
306
23

Na półkach: ,

Lepiej sprawdza się jako lektura popularnonaukowa, niźli książka biznesowa. Intrygujący Bezmarketing okazuje się być, tak naprawdę, marketingiem relacji. Ten natomiast, na kartkach książki, ogranicza się głównie do Twittera. Od, Z całego tytułu jeno marketing pozostaje aktualny, natomiast z przedrostka BEZ niewiele się ostało. Dla prelegentów kilka fajnych study case, podszytych mniej niż bardziej odkrywczymi hasłami teorii biznesu. Powinno być 5, może 4+. Ostatecznie 6 za radość płynącą z czytania.

Lepiej sprawdza się jako lektura popularnonaukowa, niźli książka biznesowa. Intrygujący Bezmarketing okazuje się być, tak naprawdę, marketingiem relacji. Ten natomiast, na kartkach książki, ogranicza się głównie do Twittera. Od, Z całego tytułu jeno marketing pozostaje aktualny, natomiast z przedrostka BEZ niewiele się ostało. Dla prelegentów kilka fajnych study case,...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    56
  • Przeczytane
    23
  • Posiadam
    14
  • Marketing
    2
  • Biznes
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • NP Ekonomia - Giełda i Biznes
    1
  • 2021
    1
  • POSIADAM
    1
  • Teraz czytam
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!


Podobne książki

Okładka książki Geografia 1 (podręcznik licealny) Ewa Lipińska, Małgorzata Sobańska, Wojciech Wiecki
Ocena 7,0
Geografia 1 (p... Ewa Lipińska, Małgo...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Instalacje fotowoltaiczne w systemie elektroenergetycznym. Jakość dostaw energii elektrycznej. Warunki techniczne przyłączenia instalacji PV Zbigniew Hanzelka, Krzysztof Piątek
Ocena 7,3
Instalacje fot... Zbigniew Hanzelka, ...

Przeczytaj także