BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- UnMarketing: Stop Marketing. Start Engaging
- Wydawnictwo:
- Helion
- Data wydania:
- 2012-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2012-01-01
- Liczba stron:
- 208
- Czas czytania
- 3 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-246-3419-4
- Tłumacz:
- Bartosz Sałbut
- Tagi:
- marketing media społecznościowe
Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.
Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.
Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 56
- 23
- 14
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!
Dodaj cytat
Opinia
Lepiej sprawdza się jako lektura popularnonaukowa, niźli książka biznesowa. Intrygujący Bezmarketing okazuje się być, tak naprawdę, marketingiem relacji. Ten natomiast, na kartkach książki, ogranicza się głównie do Twittera. Od, Z całego tytułu jeno marketing pozostaje aktualny, natomiast z przedrostka BEZ niewiele się ostało. Dla prelegentów kilka fajnych study case, podszytych mniej niż bardziej odkrywczymi hasłami teorii biznesu. Powinno być 5, może 4+. Ostatecznie 6 za radość płynącą z czytania.
Lepiej sprawdza się jako lektura popularnonaukowa, niźli książka biznesowa. Intrygujący Bezmarketing okazuje się być, tak naprawdę, marketingiem relacji. Ten natomiast, na kartkach książki, ogranicza się głównie do Twittera. Od, Z całego tytułu jeno marketing pozostaje aktualny, natomiast z przedrostka BEZ niewiele się ostało. Dla prelegentów kilka fajnych study case,...
więcej Pokaż mimo to