Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać!

Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
Wydawnictwo: Helion
6,78 (9 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
3
7
3
6
2
5
0
4
1
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
UnMarketing: Stop Marketing. Start Engaging
data wydania
ISBN
978-83-246-3419-4
liczba stron
208
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
melas

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami...

Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru… marketing. Zafundowała nam pierwsze — cytowane wszędzie i przez wszystkich — reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.
Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.

 

źródło opisu: http://onepress.pl

źródło okładki: http://onepress.pl

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (57)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 232
Łukasz Chrzanowski | 2016-05-21
Na półkach: Przeczytane

Bardzo dobra książka dla początkujących przedsiębiorców oraz ludzi, którzy zaczynają biznes MLM. Pozycja obfituje w kilka perełek marketingowych, które mogą być sporo warte, jeśli ktoś jest praktykiem biznesowym. Na ogromny minus zasługuję fakt, że autor 50% książki przeznaczył na reklamę swojej osoby. Pominął bym ten fakt, gdyby autor na łamach swojej książki, nie gnębił tego zachowania. Pomimo niedoskonałości książkę, należy mieć w swojej biblioteczce. Jako praktyk biznesowy polecam z czystym sercem.


http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

książek: 64
Krzysztof | 2015-11-29
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 29 listopada 2015

Inna niż wszystkie inne ;-)

Autor na każdej stronie próbuje sobie żartować pokazując dystans lub np. wyolbrzymiając swoje słabości.

Co prawda jego dowcip średnio śmieszy, ale sama książka dostaje ciekawy wyróżnik. Zwłaszcza jeśli popatrzymy na to z punktu widzenia marketingu.

Większość pozycji jest zwykle wygłaskana po sto razy. Zanim książka trafi do druku przechodzi przez wiele rąk - od konsultantów, przez speców wydawniczych po obróbkę tekstu.

Tutaj tego nie widać. Jest za to autor, taki jakie jest na prawdę. Bez makijażu.

Marketing wielu firm często właśnie opiera się na nakładaniu kolejnych warstw pudru. Tam nie pracują zwykli ludzie. To grupa osób, która przez całe swoje życie osiąga sukcesy! A teraz mają do zaoferowania doskonały produkt czy usługę. Musisz to mieć.

To wszystko jest bardzo piękne. Tylko ile w tym prawdy? Ile ludzi w ludziach?

...
Sama książka warta uwagi. Autor zainspirował mnie w kilku tematach.

Na minus:
1. Nie wiadomo kto jest grupą docelową....

książek: 395
TocataRea | 2015-12-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Lepiej sprawdza się jako lektura popularnonaukowa, niźli książka biznesowa. Intrygujący Bezmarketing okazuje się być, tak naprawdę, marketingiem relacji. Ten natomiast, na kartkach książki, ogranicza się głównie do Twittera. Od, Z całego tytułu jeno marketing pozostaje aktualny, natomiast z przedrostka BEZ niewiele się ostało. Dla prelegentów kilka fajnych study case, podszytych mniej niż bardziej odkrywczymi hasłami teorii biznesu. Powinno być 5, może 4+. Ostatecznie 6 za radość płynącą z czytania.

książek: 2643
bellson | 2015-05-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 15 maja 2015

Zabawna, z dystansem do branży, swoich osiągnięć i trendów reklamowych - naprawdę przyjemna lektura z dużą dozą całkiem aktualnej wiedzy.

książek: 776
Annabelle | 2016-11-17
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2017 rok
Przeczytana: 21 maja 2017
książek: 272
inspiration | 2014-10-21
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 07 listopada 2014
książek: 0
| 2013-07-30
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 05 sierpnia 2013
książek: 29
ma7y | 2013-05-09
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, marketing
Przeczytana: 20 czerwca 2012
książek: 282
Ana | 2013-01-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 07 czerwca 2012
książek: 255
Daga | 2017-08-29
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 47 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd