Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Public relations a kształtowanie wizerunku menedżera

Wydawnictwo: Scientific Publishing Group
7 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8392107551
liczba stron
115
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Publikacja łączy zalety poradnika, przewodnika po problematyce i porządnego wykładu kursowego.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1286
DIONKA | 2012-11-09
Na półkach: Sztuka, Przeczytane, Posiadam
książek: 1
Ania | 2015-06-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 426
sylwia-iga | 2013-12-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 59
olagwiazdka88 | 2013-08-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 538
Magika | 2013-01-21
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd