Ogilvy król Madison Avenue

Tłumaczenie: Agnieszka Rogalińska
Wydawnictwo: StudioEMKA
5,9 (10 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
3
6
5
5
0
4
2
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
The King of Madison Avenue
data wydania
ISBN
978-83-60652-79-4
liczba stron
311
język
polski
dodała
Milena

To pierwsza biografia Davida Ogilvy’ego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci branży reklamowej. Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię zarówno zachwycającą...

To pierwsza biografia Davida Ogilvy’ego, indywidualisty świata reklamy napisana przez człowieka, który znał go najlepiej. Kenneth Roman, były dyrektor i członek rady nadzorczej OGILVY and MATHER, prezentuje pasjonujący obraz jednej z najbardziej fascynujących i uwielbianych postaci branży reklamowej.
Żywa narracja i uczuciowy, ale zarazem szczery ton czynią tę biografię zarówno zachwycającą jak i pasjonującą.
Idiosynkratyczny, dramatyczny i będący źródłem licznych cytatów – Ogilvy był silną osobowością i instynktownym liderem biznesowym, który stworzył unikatową kulturę korporacyjną w swojej agencji i natchnął branżę smakiem, jakością i profesjonalizmem. Stworzył z Ogilvy & Mather globalne przedsiębiorstwo jednocześnie propagując idee marek, reklam opartych na wynikach badań i dyscyplinę marketingu bezpośredniego. Namawiając do okazywania szacunku dla konsumenta, pozyskiwał klientów swoją błyskotliwą kreatywnością i przekazem mówiącym, że reklama musi sprzedawać, a nie tylko bawić.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Studio EMKA, 2010

źródło okładki: http://www.studioemka.com.pl/index.php?page=p&id=390

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (28)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 235
Łukasz Chrzanowski | 2016-08-04
Na półkach: Przeczytane

Takie książki czyta się dla inspiracji biznesowych, a nie dla wiadomości, że król reklamy, był w stanie zjeść cały słoik majonezu. Informacje z których wynika, że Oglivy uwielbiał piękne kobiety, nie są nowością. Gdyż, ta przypadłość dopada, każdego heteryka!! Zmarnowany potencjał, a szkoda !!

http://wojownikpokoju.pl/pl/blog/

książek: 152
Mikołaj Drgas | 2012-08-23
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 20 sierpnia 2012

Jeżeli interesujesz się reklamą to ta książka jest dla Ciebie :). Warto przeczytać!

książek: 29
Pro2son | 2018-01-14
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 04 lutego 2018
książek: 750
Niktbylekto | 2015-06-28
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 147
renegat001 | 2015-01-18
Na półkach: Przeczytane
książek: 2539
Michał P | 2014-09-07
Przeczytana: 27 października 2014
książek: 316
Sven | 2014-07-26
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2014
Przeczytana: 26 lipca 2014
książek: 135
olija21 | 2014-02-26
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 26 lutego 2014
książek: 162
Łukasz | 2013-08-11
Na półkach: Przeczytane
książek: 171
flatpotato | 2012-05-03
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2011 rok
zobacz kolejne z 18 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd