Poradnik dla bloggerów
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- No One Cares What You Had For Lunch. 100 Ideas For Your Blog
- Wydawnictwo:
- Klub dla Ciebie
- Data wydania:
- 2008-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2008-01-01
- Liczba stron:
- 136
- Czas czytania
- 2 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788374048491
- Tłumacz:
- Jakub Urbański
Pierwsze przykazanie bloggera: Nie nudzić! Chcesz, by inni internauci częściej odwiedzali i komentowali Twojego bloga - przyciągnij ich uwagę! Koniec z pisaniem o obiedzie, psie i popołudniowej drzemce a od dziś Twój pamiętnik stanie się inny niż wszystkie! Jak to zrobić, opowiada autorka bloga czytanego przez 50 000 osób tygodniowo! Masz w domu zeszyt z wierszami pisanymi w dzieciństwie? Obejrzałeś inspirujący film? Twoja nauczycielka przyszła do pracy w spódniczce długości 15 centymetrów? Wierzysz w UFO lub masz supersposób na uniknięcie mandatu? Podziel się tym! Znajdziesz tu 100 porad na uatrakcyjnienie bloga a wystarczy kwadrans, by stworzyć opowieść o zaczarowanym parku w Twoim mieście. Jeśli masz pół godziny, umieść w internecie list do osoby, która zauroczyła Cię w pociągu. Czytelnicy będą zaciekawieni! Gdy masz dużo wolnego czasu, podziel się swoimi kontrowersyjnymi poglądami, zrób listę 10 swoich największych gaf, sprowokuj internautów do dyskusji. A potem a weź udział w konkursie dla bloggerów i czekaj na laury!
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 30
- 22
- 14
- 3
- 3
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Opinia
Era Internetu umożliwiła bezprecedensowe i darmowe publikowanie własnych tekstów - opinii, recenzji, reportaży i wszelakich innych form wyrazu dających się ubrać w słowa i obrazy. Dziś każdy może założyć własną stronę (bloga) i prezentować na niej niemal dowolne treści. Właśnie, tylko jakie?
Na to pytanie próbowała odpowiedzieć Margaret Mason, znana amerykańska blogerka. To właśnie jej blog zyskał niezwykłą popularność i pozwolił zarabiać na życie. O czym jest? O zakupach w sieci, gdyż (jak sama przyznała) zaczęła pisać o tym, co ją najbardziej interesuje. Teraz swoją wiedzą i doświadczeniem postanowiła podzielić się z innymi, początkującymi blogerami i dziennikarzami.
Otrzymujemy sto "pomysłów na ciekawy blog". Faktycznie - znajdziemy tu równe sto porad. W rzeczywistości jednak jest to zbiór sugestii, pomysłów i... refleksji o blogowaniu. Niektóre informacje są faktycznie zaskakujące jak np. pomysł na niezwykły prezent dla bliskiej osoby. Sęk w tym, że książkę kupi potencjalny autor bloga - a nie mąż w przeddzień urodzin ukochanej.
W efekcie lektura poradnika jest przyjemna jak rozmowa przy kawie, ale nic z tego nie wynika. Najcenniejsze porady są powszechnie znane (systematyczność pisania oraz wybranie pasjonujących nas zagadnień) i utonęły w morzu opowiastek o innych blogach. Zasadniczo nie można tej książki polecić żadnej konkretnej grupie osób (chyba, że komuś, kto w życiu nie widział bloga i koniecznie chce założyć własnego - co jest raczej mało prawdopodobne). Mogę kupić najnowsze markowe buty do joggingu i trenować, aby zrzucić na wadze, ale równie dobrze mogę założyć wygodne adidasy i regularnie biegać odnajdując w tym frajdę. Mimo wszystko, niektórzy lubią mieć te markowe buty - tylko buty. I chyba tak też jest z tą książką.
Era Internetu umożliwiła bezprecedensowe i darmowe publikowanie własnych tekstów - opinii, recenzji, reportaży i wszelakich innych form wyrazu dających się ubrać w słowa i obrazy. Dziś każdy może założyć własną stronę (bloga) i prezentować na niej niemal dowolne treści. Właśnie, tylko jakie?
więcej Pokaż mimo toNa to pytanie próbowała odpowiedzieć Margaret Mason, znana amerykańska blogerka....