Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak myślą klienci

Wydawnictwo: Rebis
7,5 (6 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
4
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375102635
liczba stron
360
kategoria
poradniki
język
polski

Profesor Gerald zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa. Co proponujea Prawdziwą rewolucję spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i...

Profesor Gerald zaltman odsłania mechanizmy myślenia konsumenta w dynamicznie zmieniającym się świecie. Sugeruje, że współczesny marketing nie nadąża za postępem techniki i zmianami społecznymi. Wiele metod badawczych powszechnie stosowanych przez marketingowców uważa za przejaw wstecznictwa. Co proponujea Prawdziwą rewolucję spojrzenie na marketing z perspektywy nauki o mózgu i neurobiologii.Gerard zaltman jest Profesorem zarządzania i Ekonomii na Harvard Business Schooloraz członkiem Międzywydziałowej Inicjatywy Umysł, Mózg i zachowanie na Uniwersytecie Harwardzkim. Ukończył Bates College, otrzymał dyplom M.B.A. na Uniwersytecie Chicagowskim i tytuł doktorski na Uniwersytecie Johna Hopkinsa.Jest współwłaścicielem firmy badawczej i konsultingowej Olson zaltman Associates oraz byłym prezesem Stowarzyszenia Badań Konsumenckich (Association for Consumer Research).Laureat wielu nagród akademickich nadanych przez różne profesjonalne stowarzyszenia.Jeden z pięciu najlepszych naukowców i jeden z najczęściej cytowanych autorów w literaturze marketingowej zdaniem Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu.Jego książka Jak myślą klienci wydana przez Harvard Business School Press bardzo szybko stała się światowym bestsellerem. Jest autorem i współautorem kilkunastu książek. Jego prace ukazywały się w najważniejszych czasopismach branżowych.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (32)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 21
Lukas Flak | 2015-12-08
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 08 lipca 2015

Dobra książka o zachowaniach konsumenckich, których często nie jesteśmy świadomi jako marketingowcy a tym bardziej ludzie. Oparta na badaniach, momentami za mocno sprzedająca Metodę Wydobywania Metafor Zaltmana...ale ogólnie, warta przeczytania.

książek: 38
alabaster | 2016-01-14
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 60
Łukasz kruszewski | 2016-01-02
Na półkach: Marketing, Posiadam, Przeczytane
książek: 193
Ania0707 | 2016-01-02
Na półkach: Przeczytane
książek: 9
bijol | 2014-12-28
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2013 rok
książek: 15
PiotrS | 2011-11-13
Na półkach: Przeczytane
książek: 227
Pumpkinhead | 2016-10-29
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 678
książek: 889
Elles | 2016-03-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 652
Mariusz Protaczyk | 2016-01-08
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 22 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd