Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR

Wydawnictwo: Rebis
5,5 (2 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375102475
liczba stron
336
kategoria
poradniki
język
polski

Public relations jest coraz bardziej popularne i choć skrót PR kojarzy się z zakłamaniem, korupcją czy pozorowanymi działaniami, mającymi na celu ochronę interesów jednostki bądź firmy, coraz więcej osób zastanawia się, czy mogłoby wykorzystać PR do zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług, by zdobyć sławę, efektywniej bronić swoich racji, unikać niepotrzebnych problemów czy wreszcie...

Public relations jest coraz bardziej popularne i choć skrót PR kojarzy się z zakłamaniem, korupcją czy pozorowanymi działaniami, mającymi na celu ochronę interesów jednostki bądź firmy, coraz więcej osób zastanawia się, czy mogłoby wykorzystać PR do zwiększenia sprzedaży swoich produktów i usług, by zdobyć sławę, efektywniej bronić swoich racji, unikać niepotrzebnych problemów czy wreszcie zapewnić wszystkim dostęp do odpowiednich informacji i konsultacji. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o PR zawiera pięćset jeden pytań na temat public relations, które zadawano autorowi przy różnych okazjach. Odpowiedzi są krótkie, wyczerpujące i ułatwiają szybkie zrozumienie tematu. Wyjaśniają, czym dokładnie jest PR, opisują charakter jego działań, jak również aspekty strategii i planowania. Anthony Davis jest konsultantem i wykładowcą specjalizującym się w marketingu i komunikacji biznesowej. Prowadzi zajęcia na temat PR i marketingu dla nie związanych z tą dziedziną menedżerów i osób na stanowiskach kierowniczych. Jest doradcą w małych i średnich przedsiębiorstwach. Regularnie pisuje do prasy biznesowej, a także przygotowuje kandydatów do rozmaitych egzaminów specjalistycznych.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 395
TocataRea | 2012-11-18
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Książka przeciętna, zakorzeniona w poprzedniej epoce. Co gorsza, autor za punkt wyjściowy przyjął warunki brytyjskie, przez co wiele przykładów oraz aluzji jest najnormalniej w świecie niepraktycznych. Wiele pożytecznych i praktycznych informacji przeplatanych jest jałowymi rozważaniami na zasadzie "co pan myśli o internecie". Podsumowując: wartość merytoryczna na 5, która przechodzi płynnie w 6, jeżeli zakupi się Tytuł w jednej z tanich księgarń za kwotę, nie większą niż 20 zł.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Miesięcznik Fantastyka 91-92 (4-5/1990)

Numer nieco nierówny, ale summa summarum ciekawy. Po raz drugi gości na łamach "Fantastyki" Bob Leman. Jego "Czas robaka" jest pr...

zgłoś błąd zgłoś błąd