Perełki programowania gier. Tom 3.

Okładka książki Perełki programowania gier. Tom 3. Dante Treglia
Okładka książki Perełki programowania gier. Tom 3.
Dante Treglia Wydawnictwo: Helion informatyka, matematyka
728 str. 12 godz. 8 min.
Kategoria:
informatyka, matematyka
Tytuł oryginału:
Game Programming Gems 3
Wydawnictwo:
Helion
Data wydania:
2003-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2003-01-01
Liczba stron:
728
Czas czytania
12 godz. 8 min.
Język:
polski
ISBN:
8373611118
Tłumacz:
Rafał Jońca
Tagi:
gry informatyka gry komputerowe programowanie
Średnia ocen

7,0 7,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Perełki programowania gier. Tom 2. Mark A. DeLoura, praca zbiorowa
Ocena 7,5
Perełki progra... Mark A. DeLoura, pr...

Oceny

Średnia ocen
7,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    8
  • Posiadam
    3
  • Informatyka, elektronika itp
    1
  • Informatyka
    1
  • Przeczytane
    1
  • Poradniki
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Perełki programowania gier. Tom 3.


Podobne książki

Przeczytaj także