Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Cyberpunk. Gra fabularna mrocznej przyszłości

Wydawnictwo: Copernicus Corporation
7,64 (25 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
2
9
0
8
12
7
9
6
2
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Cyberpnuk
data wydania
ISBN
83-86758-00-7
liczba stron
270
język
polski
dodał
Omnikoron

Gra Fabularna (RPG), której akcja odbywa się w (niedalekiej) przyszłości. Cyberpunk 2020 Gra fabularna mrocznej przyszłości Korporacje kontrolujące świat z wysokości swych megalitycznych biurowców, umacniają swą władzę za pomocą armii cybernetycznych zabójców. Na ulicy, w dżungli zniszczonego miasta szaleją boostergangi. Zabijając i plądrując. Reszta świata to wieczne szaleństwo, w czasie...

Gra Fabularna (RPG), której akcja odbywa się w (niedalekiej) przyszłości.

Cyberpunk 2020

Gra fabularna mrocznej przyszłości

Korporacje kontrolujące świat z wysokości swych megalitycznych biurowców, umacniają swą władzę za pomocą armii cybernetycznych zabójców. Na ulicy, w dżungli zniszczonego miasta szaleją boostergangi. Zabijając i plądrując. Reszta świata to wieczne szaleństwo, w czasie którego technicy biogenetycznie kształtują ciała opancerzonych wojowników autostrad w najbardziej czadowych klubach, najgorszych knajpach i w najciemniejszych uliczkach po tej stronie postholocaustu. Przyszłość nigdy nie rysowała się w tak czarnych barwach.

Lecz możesz to zmienić. Masz złącza interface'u w nadgarstkach, broń w ręku, lasery w oczach, zaprogramowane chipy w umyśle. Jesteś podłączony, wzmocniony cybernetycznie i w tym stanie zmierzasz do fatalnej Krawędzi Przeznaczenia. Do której dojść mogą tylko najmocniejsi i najlepsi. Dlatego, że jesteś CYBERPUNKIEM.

CYBERPUNK: oryginalna gra fabularna mrocznej przyszłości. Świat korporacyjnych zabójców, rockowych herosów i wypalających mózgi cyberhackerów. Świat najnowocześniejszych technologii i intensywnej akcji w mieście. W tej książce znajdziesz wszystko, co będzie ci potrzebne do przeniesienia się na mroczne miejskie uliczki - za pomocą systemu, który łączy w sobie najbardziej realistyczną akcję i przyjemność gry.

Występują:
Rockmani - Herosi hard rocka, którzy muzyką chcą zmienić świat!
Solo - korporacyjni cyberżołnierze - bardziej maszyny, niż ludzie!
Netrunnerzy - Najlepsi hackerzy, którzy mogą włamać się do każdej fortecy danych!
Reporterzy - Dziennikarze, którzy zrobią wszystko, żeby poznać prawdę!
Nomadzi - Motocyklowi renegaci podróżujący po śmiertelnych autostradach Postholocaustu!
Businessmani - ludzie interesu grający w zabójczej grze Korporacji!
Technicy - Mistrzowie cybernetyki w wieku metalu!
Fixerzy - Uliczni kombinatorzy, którzy wiedzą wszystko!
Gliniarze - Strażnicy prawa w dżungli wielkiego miasta!

 

źródło opisu: Wydawnictwo Copernicus Corporation, 1994

źródło okładki: http://www.gry-fabularne.pl/wp-content/uploads/201...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 686
Omnikoron | 2012-01-28
Na półkach: Moje książki
Przeczytana: 01 stycznia 1999

Podręcznik do gry RPG, którego akcja jest osadzona w (niedalekiej) przyszłości. Przyszłości alternatywnej i tak różnej od naszej. Grało się, grało. Teraz śmieszy, ale powspominać zawsze miło ;]

Edit: Mało kto wie jak na razie, że na podstawie tej gry, CD Projekt Red (twórcy Wiedzmina) tworzą swoją nową grę. Będzie kozacko :]

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Zdobyć Rosie. Początek gry

Zacznijmy od początku... Autorka książki nie jest nam obca, jest to już nasze kolejne spotkanie z jej twórczością, a tak dokładnie to szóste, więc wym...

zgłoś błąd zgłoś błąd