Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Marketing marki. W jaki sposób tworzyć, zarządządzać i rozsz

Wydawnictwo: Liber
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8388170457
liczba stron
225
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Wypełniony praktycznymi wskazówkami Marketing marki analizuje podstawy marketingu marki, projektowania działań marketingowych, których celem jest wspieranie nazwy i zwiększanie wartości określonego dobra czy usługi, wyróżnienia ich na nasyconym rynku i tworzenia grupy lojalnych nabywców.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (4)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 8878
Chaoticreader | 2016-04-13
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 141
Monika | 2015-03-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 12
Pani | 2013-11-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 764
Femme | 2011-05-03
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd