Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

All Employees Are Marketers

Wydawnictwo: EWL Publishing
8 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
All Employees Are Marketers
data wydania
liczba stron
56
kategoria
biznes, finanse
język
angielski
dodał
Paweł Lipiec

Richard Parkes Cordock dowodzi, wskazując konkretne przykłady, że dobra komunikacja oraz formuła B+BA+TTF pozwalają na skuteczną sprzedaż. Wspomniana formuła B+BA+TTF to skrót od Buy, Buy Again, Tell Their Friends. Większość firm skupia się na pojedynczym, pierwszym zakupie – dobrym przykładem są nasze telekomy – kiedy już podpiszesz umowę nikt specjalnie nie dba o Twoje doświadczenia z marką,...

Richard Parkes Cordock dowodzi, wskazując konkretne przykłady, że dobra komunikacja oraz formuła B+BA+TTF pozwalają na skuteczną sprzedaż. Wspomniana formuła B+BA+TTF to skrót od Buy, Buy Again, Tell Their Friends. Większość firm skupia się na pojedynczym, pierwszym zakupie – dobrym przykładem są nasze telekomy – kiedy już podpiszesz umowę nikt specjalnie nie dba o Twoje doświadczenia z marką, które przekładają się na kolejne zakupy. pozyskanie pierwszego zakupu jest najdroższe – wymaga reklam, informacji etc. jednak kiedy klient już jest “Twój” to tylko od jakości produktu zależy czy kupi ponownie a ponowne zakupy zapewniają stały, powtarzalny dochód! Ostatnia część TTF to darmowy marketing. Jeśli zadowoleni klienci będą polecać Twoją firmę to – przy odpowiedniej skali – mniej wydasz na tradycyjne reklamy. Zadowolony klient pozyska dla ciebie nowych klientów za ciebie. Myślę, że warto w to zainwestować.

 

źródło opisu: Opis autorski

źródło okładki: amazon.com

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 136
Paweł Lipiec | 2012-01-16
Na półkach: Przeczytane, Kindle, 2012
Przeczytana: styczeń 2012

Kiedy przeczytałem All Employees Are Marketers miałem w głowie dwie myśli: “Nareszcie ktoś to napisał” oraz “kolejny pomysł na książkę poszedł…” Od dawna powtarzam, że pierwsza linia PR-u to dział obsługi klienta – popularne BOKi. Ta książka dowodzi, że tak na prawdę każdy pracownik firmy jest jej piarowcem.

Wyobraź sobie firmę jako łańcuch złożony z jej pracowników. Jeśli za PR odpowiada każdy pracownik firmy, to komunikacja jest tak skuteczna jak najsłabsze ogniwo tego łańcucha. Aby kreowanie wizerunku było skuteczne każdy jeden pracownik musi być przekonany co do wartości firmy i jakości oferowanych produktów. Nie mówiąc już o tym, że wszyscy powinni nie tylko wiedzieć czym zajmuje się firma (to wcale nie jest takie oczywiste), ale i przedstawić w sposób przystępny dla nowego klienta produkt czy usługę.

http://bezdrm.pl/all-employees-are-marketers-richard-parkes-cordock/

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
POTĘGA PRAWDY

Książkę bardzo dobrze się czyta, autorka zrozumiałym językiem wyjaśnia prawdę z punktu widzenia Boga, aczkolwiek może być polecana tym, którzy nie kon...

zgłoś błąd zgłoś błąd