Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Jak pracować z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych

Wydawnictwo: KE Liber
4,5 (4 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
1
4
1
3
1
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8360215022
liczba stron
100
kategoria
poradniki
język
polski

Niniejsza książka to poradnik dla nauczycieli i rodziców omawiający najczęściej spotykane specjalne potrzeby edukacyjne w środowisku szkolnym. Główna część książki składa się z opisu 15 najważniejszych rodzajów zaburzeń, przedstawiając ich cechy, skuteczne metody pracy oraz pomocne źródła publikacje książkowe oraz strony internetowe. Pozostała część książki dotyczy różnych metod pomocy uczniom...

Niniejsza książka to poradnik dla nauczycieli i rodziców omawiający najczęściej spotykane specjalne potrzeby edukacyjne w środowisku szkolnym. Główna część książki składa się z opisu 15 najważniejszych rodzajów zaburzeń, przedstawiając ich cechy, skuteczne metody pracy oraz pomocne źródła publikacje książkowe oraz strony internetowe. Pozostała część książki dotyczy różnych metod pomocy uczniom o specjalnych potrzebach edukacyjnych, a także dodatkowe informacje o mniej popularnych rodzajach zaburzeń.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (7)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1427
IwonaB | 2013-01-08
Na półkach: Poradniki, Przeczytane, 2012

Książka bardzo ogólna, wskazująca tylko problemy, jakie mogą wystąpić w pracy z dzieckiem trudnym czy chorym. Aby zgłębić temat, trzeba sięgnąć po kolejne książki.

książek: 457
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 22 grudnia 2013

Czyta się szybko, łatwo i przyjemnie.
W książce są same podstawy - taka mikro wersja podstawowego kompendium wiedzy. Jednak nie można na tej książce bazować bo na 2-3 stronach nie można opisać jednego zaburzenia.
Można ją potraktować jako wprowadzenie lub wstęp, czy też zapoznanie się z różnego rodzajami deficytami i zaburzeniami.

książek: 939
Salma | 2012-04-05
Na półkach: Przeczytane

Książeczka w bardzo krótkich opisach streszcza różne przyczyny występowania trudności edukacyjnych, takie jak np. dysleksja, autyzm, mózgowe porażenie dziecięce. W kilku punktach ujmuje podstawowe zasady postępowania z dziećmi dotkniętymi poszczególnymi zaburzeniami. Zawiera tyle, ile można przeczytać w encyklopedii czy w internetowej wikipedii, a może nawet nieco mniej. Wydanie z pewnością nie przyda się zbytnio osobom bliżej zaznajomionym w temacie.

książek: 507
książek: 62
Natalia | 2014-03-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1552
Aleksandra | 2013-11-09
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: październik 2010
książek: 931
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
  • ADHD
    ADHD
    Fintan J. O'Regan
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd