Scien­tific Ad­ver­ti­sing

Okładka książki Scien­tific Ad­ver­ti­sing
Claude Hopkins Wydawnictwo: Złote Myśli poradniki
115 str. 1 godz. 55 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
Scien­tific Ad­ver­ti­sing
Wydawnictwo:
Złote Myśli
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
115
Czas czytania
1 godz. 55 min.
Język:
polski
ISBN:
978-83-7701-284-0
Tagi:
reklama biznes promocja marketing reklama naukowa
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
34 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
388
231

Na półkach: ,

Szczerze mówiąc, obie książki Hopkinsa wydane przez Złote Myśli są o tym samym. Jak przeczytasz jedną, to jakbyś przeczytał obie. Ale ok, facet miał głowę na karku, książki i jego praca są częścią historii reklamy, a ja kupiłem je z kodem rabatowym 50% :)

"Widzimy marnotrawstwo przestrzeni, frywolność, spryt i zarozumiałość, zabawę. - Hopkins pisze tutaj o nienaukowej reklamie. - Kosztowne strony wypełnia się paplaniną, która - jeśli tak zachowywałby się sprzedawca - podawałaby w wątpliwość jego stan umysłowy" - piękna charakterystyka również większości dzisiejszych reklam!

Szczerze mówiąc, obie książki Hopkinsa wydane przez Złote Myśli są o tym samym. Jak przeczytasz jedną, to jakbyś przeczytał obie. Ale ok, facet miał głowę na karku, książki i jego praca są częścią historii reklamy, a ja kupiłem je z kodem rabatowym 50% :)

"Widzimy marnotrawstwo przestrzeni, frywolność, spryt i zarozumiałość, zabawę. - Hopkins pisze tutaj o nienaukowej...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    93
  • Przeczytane
    42
  • Posiadam
    9
  • Teraz czytam
    5
  • Marketing
    4
  • 2011
    2
  • Biznes
    1
  • Wysoko Cenione
    1
  • Rozwój, finanse, biznes, poradniki
    1
  • Amazon kindle
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Scien­tific Ad­ver­ti­sing


Podobne książki

Przeczytaj także