rozwiń zwiń

Zakupy na obcasach. Sekrety kobiecych motywacji

Okładka książki Zakupy na obcasach. Sekrety kobiecych motywacji
Jane CunninghamPhilippa Roberts Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
320 str. 5 godz. 20 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Tytuł oryginału:
Inside her pretty little head
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2012-01-18
Data 1. wyd. pol.:
2012-01-18
Liczba stron:
320
Czas czytania
5 godz. 20 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301168582
Tłumacz:
Danuta Przepiórkowska
Tagi:
zakupy motywacja zachowania działania kobiety
Średnia ocen

                6,6 6,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,6 / 10
28 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
695
202

Na półkach: ,

Gdyby nie serwis, na którym kiedyś zbierałam punkty, pewnie nigdy nie przeczytałabym tej książki. Właściwie trafiła ona w moje ręce tylko dlatego, że serwis kończył swoją działalność i chciałam wykorzystać jakoś zebrane punkty, a ta książka wydawała się najsensowniejszą rzeczą ze wszystkich, które pozostały.

Właściwie to nie było łatwe. Czytałam ją fragmentami przez jakieś 2 miesiące, zanim ją skończyłam. Początek jest najciekawszy, ponieważ zostały opisane różnice między kobietami, a mężczyznami, a dokładniej: różnice w myśleniu, uczuciach, celach. To było tak ciekawe, że potrafiłam przeczytać na raz bardzo duże partie tekstów i byłam pewna, że z całością uporam się w ciągu kilku dni. Nic bardziej mylnego. Niestety im bliżej końca, tym nudniej. Wynika to z faktu, że nie jestem osobą, która pracuje w marketingu, wymyśla reklamy czy sposoby sprzedaży. Nie mój obszar pracy ani zainteresowania. Ale jeśli ktoś chce być dobrym specem od reklamy (nie tylko produktów „dla kobiet”), raczej powinien przeczytać tę książkę. Część druga skupia się na analizie istniejących już reklam oraz tworzy przykłady, jak sprawić, by reklama była zachęcająca dla kobiet. Dla człowieka, który się tym nie zajmuje jest to nudniejsza część, ale właściwie mogłam zweryfikować to, o czym piszą autorki, opierając się na moich odczuciach konsumenta.

Od książki oczekiwałam odpowiedzi na jedno pytanie: Jakim procesom manipulacji jestem poddawana, żeby dana marka zachęciła mnie do zakupu? Prawdę mówiąc, nie udało mi się odczytać odpowiedzi tak wyczerpująco, jakbym chciała. Ale z drugiej strony uświadomiłam sobie, że tak naprawdę nie jest łatwo odpowiedzieć na to pytanie. Udało mi się wyczytać parę „sztuczek” stosowanych w reklamach i odnieść to do reklam, które znajduję w internecie czy telewizji. Nie raz przyłapałam się na myśleniu: „To reklama robiono na typowo męski sposób. I oni chcą to wcisnąć kobiecie?”. Myślałam też o markach, które stosuję i w niektórych przypadkach udało mi się „odkryć”, dlaczego tak bardzo je lubię.

Trudno powiedzieć, czy polecam tę książkę. Jeśli ktoś interesuje się tematem reklamy i/lub pracuje w marketingu zdecydowanie powinien ją przeczytać. Zwykła kobieta, konsument, może być trochę przytłoczona wszystkimi danymi i informacjami. Miejscami nawet przysypiałam nad tekstem. Ale nie mogę uznać czasu, który poświęciłam tej książce, za zmarnowany. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy o myśleniu męskim i kobiecym oraz technikach wykorzystywanych w reklamie. Oraz, jak w rzeczywistości, jest mało reklam naprawdę celujących w kobietach (chyba dlatego tak mało reklam mi się podoba). Właściwie to cieszę się, że przeczytałam tę książkę, chociaż raczej nie będę do niej wracać.

Gdyby nie serwis, na którym kiedyś zbierałam punkty, pewnie nigdy nie przeczytałabym tej książki. Właściwie trafiła ona w moje ręce tylko dlatego, że serwis kończył swoją działalność i chciałam wykorzystać jakoś zebrane punkty, a ta książka wydawała się najsensowniejszą rzeczą ze wszystkich, które pozostały.

Właściwie to nie było łatwe. Czytałam ją fragmentami przez jakieś...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    76
  • Przeczytane
    36
  • Posiadam
    24
  • Teraz czytam
    6
  • 2020
    2
  • Psychologia
    2
  • Marketing/PR
    1
  • POSIADAM
    1
  • Rok 2016
    1
  • SzzukALLm
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zakupy na obcasach. Sekrety kobiecych motywacji


Podobne książki

Przeczytaj także