Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zakupy na obcasach. Sekrety kobiecych motywacji

Tłumaczenie: Danuta Przepiórkowska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
6,61 (18 ocen i 5 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
3
7
6
6
6
5
0
4
2
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Inside her pretty little head
data wydania
ISBN
978-83-01-16858-2
liczba stron
320
kategoria
Inne
język
polski
dodała
Luna

Co pociąga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego? Kobiety – najważniejsza grupa docelowa świata. Czas na marketing skierowany do kobiet! Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli „całym mózgiem”. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki...

Co pociąga kobiety i co do nich przemawia?

Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego?

Kobiety – najważniejsza grupa docelowa świata.

Czas na marketing skierowany do kobiet!

Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne.

KOBIETA myśli „całym mózgiem”.

Męskość to wrodzone systematyzowanie.

KOBIETA żyje emocjami.

Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji.

KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom.

Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet!

Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie.

 

źródło opisu: okładka

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 1418
Inna_odInnych | 2017-04-26
Przeczytana: 25 października 2016

Gdyby nie serwis, na którym kiedyś zbierałam punkty, pewnie nigdy nie przeczytałabym tej książki. Właściwie trafiła ona w moje ręce tylko dlatego, że serwis kończył swoją działalność i chciałam wykorzystać jakoś zebrane punkty, a ta książka wydawała się najsensowniejszą rzeczą ze wszystkich, które pozostały.

Właściwie to nie było łatwe. Czytałam ją fragmentami przez jakieś 2 miesiące, zanim ją skończyłam. Początek jest najciekawszy, ponieważ zostały opisane różnice między kobietami, a mężczyznami, a dokładniej: różnice w myśleniu, uczuciach, celach. To było tak ciekawe, że potrafiłam przeczytać na raz bardzo duże partie tekstów i byłam pewna, że z całością uporam się w ciągu kilku dni. Nic bardziej mylnego. Niestety im bliżej końca, tym nudniej. Wynika to z faktu, że nie jestem osobą, która pracuje w marketingu, wymyśla reklamy czy sposoby sprzedaży. Nie mój obszar pracy ani zainteresowania. Ale jeśli ktoś chce być dobrym specem od reklamy (nie tylko produktów „dla kobiet”), raczej powinien przeczytać tę książkę. Część druga skupia się na analizie istniejących już reklam oraz tworzy przykłady, jak sprawić, by reklama była zachęcająca dla kobiet. Dla człowieka, który się tym nie zajmuje jest to nudniejsza część, ale właściwie mogłam zweryfikować to, o czym piszą autorki, opierając się na moich odczuciach konsumenta.

Od książki oczekiwałam odpowiedzi na jedno pytanie: Jakim procesom manipulacji jestem poddawana, żeby dana marka zachęciła mnie do zakupu? Prawdę mówiąc, nie udało mi się odczytać odpowiedzi tak wyczerpująco, jakbym chciała. Ale z drugiej strony uświadomiłam sobie, że tak naprawdę nie jest łatwo odpowiedzieć na to pytanie. Udało mi się wyczytać parę „sztuczek” stosowanych w reklamach i odnieść to do reklam, które znajduję w internecie czy telewizji. Nie raz przyłapałam się na myśleniu: „To reklama robiono na typowo męski sposób. I oni chcą to wcisnąć kobiecie?”. Myślałam też o markach, które stosuję i w niektórych przypadkach udało mi się „odkryć”, dlaczego tak bardzo je lubię.

Trudno powiedzieć, czy polecam tę książkę. Jeśli ktoś interesuje się tematem reklamy i/lub pracuje w marketingu zdecydowanie powinien ją przeczytać. Zwykła kobieta, konsument, może być trochę przytłoczona wszystkimi danymi i informacjami. Miejscami nawet przysypiałam nad tekstem. Ale nie mogę uznać czasu, który poświęciłam tej książce, za zmarnowany. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy o myśleniu męskim i kobiecym oraz technikach wykorzystywanych w reklamie. Oraz, jak w rzeczywistości, jest mało reklam naprawdę celujących w kobietach (chyba dlatego tak mało reklam mi się podoba). Właściwie to cieszę się, że przeczytałam tę książkę, chociaż raczej nie będę do niej wracać.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Sekretnik Szeptuchy. Co każda Słowianka wiedzieć powinna

Czas płynie nieubłaganie. Kolejne dni, miesiące, lata… Dlaczego nie umilić sobie wykonywania codziennych obowiązków poprzez zapisywanie zajęć, które n...

zgłoś błąd zgłoś błąd