Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Żywienie w sporcie. Kompletny przewodnik

Wydawnictwo: Zysk i S-ka
7,75 (99 ocen i 16 opinii) Zobacz oceny
10
10
9
21
8
35
7
17
6
9
5
2
4
3
3
0
2
1
1
1
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375062212
liczba stron
316
kategoria
sport
język
polski

Żywienie w sporcie to książka niezbędna każdemu, kogo interesuje zwiększenie wydolności sportowej własnej lub podopiecznych. W niniejszym wydaniu znajdziemy przydatne informacje, oparte na najnowszych badaniach. Przewodnik ten pomoże ci: zwiększyć wytrzymałość, siłę i wydolność. Obliczyć własne zapotrzebowanie kaloryczne, węglowodanowe oraz białkowe. Poprawić nawodnienie organizmu i sylwetkę....

Żywienie w sporcie to książka niezbędna każdemu, kogo interesuje zwiększenie wydolności sportowej własnej lub podopiecznych. W niniejszym wydaniu znajdziemy przydatne informacje, oparte na najnowszych badaniach. Przewodnik ten pomoże ci: zwiększyć wytrzymałość, siłę i wydolność. Obliczyć własne zapotrzebowanie kaloryczne, węglowodanowe oraz białkowe. Poprawić nawodnienie organizmu i sylwetkę. Ocenić i znaleźć odpowiednie suplementy, odżywki i środki podwyższające sprawność organizmu, dające dodatkowe wspomaganie, poprawiające wydolność. Stworzyć codzienne plany żywieniowe, dzięki którym (zależnie od twoich potrzeb) stracisz na wadze, zredukujesz tkankę tłuszczową, zyskasz masę mięśniową lub lepiej przygotujesz się do zawodów. Podręcznik pomoże ci tez znaleźć odpowiedzi na pytania związane z żywieniem sportsmenek, aktywnych ruchowo dzieci oraz sportowców wegetarian.

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 167
Pawel94 | 2016-03-21
Na półkach: Przeczytane, 2016
Przeczytana: 21 marca 2016

Zacznę od minusów:
- powielanie mitów typu - jedz 5, 6 posiłków, a zwiększysz metabolizm, szybciej schudniesz.
- białka maksymalnie 30g na porcję, bo więcej nie wchłoniesz.
- wręcz rozbawiło mnie zdanie, w którym dosłownie było napisane, że tłuszcze trans MOGĄ być bardziej szkodliwe niż tłuszcze nasycone (chodzi o tłuszcz naturalnie występujący np. w tłustym mięsie)
- kwestia omega 3, autorka twierdzi, że wystarczy np. łyżka oleju lnianego, żeby je organizmowi zapewnić. Zapomina niestety w tym momencie, że omega 3 zawarte w oleju lnianym to głównie o3. ALA, a nam zależy na EPA i DHA (ALA konwertuje do EPA i DHA, ale w małym procencie)
- rozbijanie niektórych zagadnień na drobnostki, poświęcanie uwagi na nieistotne tematy.

plusy
- wskazówki żywienia podczas ciąży
- rozdział poświęcony wegetarianizmowi
- trochę przepisów (w jednym jest m.in. 400g płatków owsianych i 200g CUKRU stołowego - kolejna wielka wtopa)
- ładna szata graficzna


Książka raczej dla osoby raczkującej w tematyce dietetyki, żywienia.
Na pewno nie przeczytałbym jej ponownie.
Aczkolwiek dla osoby, która chce lepiej się odżywiać, wyglądać, może to być dobry wstęp, żeby złapać podstawy, a potem dalej się kształcić.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
HEX

Rewelacja! Jedna z lepszych powieści grozy jakie miałam przyjemność czytać. Może nie przeraziła mnie 'na śmierć', ale nie powiem- wizja pojawiającej...

zgłoś błąd zgłoś błąd